|
|||
|
|||
stanced golf mk5
Hey, 'kben Guy, 27 en woonachtig in kruibeke (ovl)
Hier is mijn Golf'ke V 2.0tdi DSG (6-bak) kleur is magic black opties: -beige leder -elektronische lendensteunen en verwarmde zetels -RNS510 + cd lader onder armsteun -vw sound -licht- en regensensor -coming home & leave... lichten -duo airco -... toen ik em nieuw kocht: in het verlede op RH ZW4 8.5 en 9.. http://img187.imageshack.us/img187/3964/dsc006452.jpg updates tot hiertoe: -ex k&w V1 met gedrukte veren -18inch BBS super RS vooraan: 8J (et43) (205/40/18toyo) achteraan 9J (et50) (215/40/18toyo) -gti pirelli 30 edition front lip (painted) -gti sideskirts (painted) -us gti achterbumper met dichtgelast uitlaatgat (full painted) -us frontgrill (zonder nrplaatuitsparing) -gti inox pedals, gti stuur, ... -... toekomstplannen: -velgen worden herdaan: ringen en centermoeren polieren en harten poederlakken.. -koffer afwerken in alcantara en hoedeplank int leer zette en nog enkele kleine details inside.. -idee's zijn welkom... soon more pics.. greetz PLEXuz Last edited by plexuz : 29-10-2010 at 21:47. |
|
||||
|
||||
Erg nice! Ziet er dik uit en mooi interieur!
|
|
||||
|
||||
De eerste foto en de tweede foto, kloppen de kentekens niet of zit ik zo scheel te kijken.
|
|
|||
|
|||
Quote:
kheb hem directie gekocht... |
|
|||
|
|||
ah hier, nog belgen...
dikke bak en nog dikkere velgen
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Leuke serieuze auto heb je daar!
|
|
|||
|
|||
wow, mooie golf, echt een dikke wagen!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vette wagen, mooi weggewerkt in het dashboard
By the way nog welkom hier!!
|
|||
|
|||
ongelooflijk dik
|
|
|||
|
|||
merci manne, dat het ma rap zomer is :p
na nieuwjaar: velgen verdichten + 35 profiel derop ipv 40, r32 achterlichten met engels mistlicht, originele xenon koplampen, mss de logo's int zwart, en nog een setje wielen wil ik ook, da ik es kan afwisselen, bbs rs in 17+8 en 17x10.5 :p greetz |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
die vraagt voor een maantje in zen chasis guy
|
|||
|
|||
nja maatje, kweet het, ma tis en blijft riskant é
|
|
|||
|
|||
Mooie kleur zeg!
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit!
|
|||
|
|||
als dat zoals bij steven zen gti gedaan is dan valt dat reuze mee.
ziet ge bijna niks van.
|
|||
|
|||
|