|
|||
|
|||
Olielampje plots aan en geen toeren meer,HELP!
Hi,
Heeft iemand het volgende al eens gehad: Ik reed na 10km snelweg, erna op een prov.weg, ongeveer 100km/uur, en plots ging olielampje knipperen, hoorde piepje, en viel vermogen weg. Kon dus geen gas meer geven...heb hem op de vluchtstrook gezet, motor uit en weer aan, en toen deed alles het weer. Morgen zal ik het oliepeil eens meten, maar herkent iemand dit? |
|
||||
|
||||
Wat is het een benzine of een diesel motor?
En als het olie lampje brand zou ik direct naar je oliepeil kijken en bijvullen!
|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad was dit verstandiger geweest dan herstarten en doorrijden. Lampje , piepen en uitvallen doet ie niet zonder reden
|
|||
|
|||
1.8T heel toevallig ?
|
|||
|
|||
Oliepeil heb ik de volgende ochtend nagekeken..was prima. Moest ook wel, want had 2-3 weken ervoor nog beurt gehad.
Is een 1.6 16V. Heb het sindsdien niet meer gehad...voelde meer als elektrisch probleem... |
|
||||
|
||||
misschien is het handig om even te vermelden om wat voor type motor het gaat?? Anders is het wel lastig om diagnose te stellen. Zelfde als je de dokter belt en hij maar moet raden wat er aan de hand is als je niet vertelt dat je last van je been hebt
|
||||
|
||||
1.6 16v heeft nogal eens computer problemen schijnt het. is het een '98er?