|
|||
|
|||
Golf IV TDI comf-line,2000,nwe APK,inruil Mk2 GTI mogelijk
Voor een Maatje van mij,die niet op het forum actief is,wil ik namens hem zijn VW Golf IV TDI aanbieden
Het gaat om een Golf IV TDI comfortline,bj 2000, met; -Abs -Stuurbekrachtiging -Airbag bestuurder en bijrijderskant -Electrische Ramen en Spiegels -Kofferklepspoiler -Trekhaak -Mooie 17 inch velgen met goeie banden (2000km oud) -Recent 4 remschijven vervangen -Apk t/m oktober 2010! Deze Golf heeft inmiddels wel wat ''ervaring'' heeft 280 duizend gelopen, maar kenners weten dat deze diesel's nog minstens het dubbele dan dit aan kunnen , Hij verkoopt de Golf dan ook omdat hij vanwege ander werk niet zoveel km's hoeft te maken om diesel te blijven rijden,dus inruil van een mooie nette Mk2 GTI is altijd welkom! zijn vraagprijs is €3750,-, voor vragen,info of een proefrit laat het even weten via zijn mailadres; mikeymaster87@live.nl of via PB naar mij toe Hieronder even vlug een paar foto's,beter foto's volgen Last edited by Geditionone : 25-11-2009 at 15:42. |
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
Mag een op is inmiddels ingeruild op een mooie zwarte Golf II GTI 16v Edition One,heb hem al ingelicht over het volksforum ,dus denk dat hij zich 1 dezer dagen wel ff voorsteld met z'n nieuwe aanwinst
|