|
|||
|
|||
Polo MvD's 84er Jetta GT en daily V5, rollin' on Turbo's en S-lines
Mezelf en m'n Jetta hier ook maar is voorstellen.
Sommige kennen mij misschien, de meeste waarschijnlijk niet Lees meer dan dat ik post. Ik ben Marc, 23 jaar. Auto waar het om gaat, m'n 84er Jetta GT. Cruiser voor meetings en mooi weer. Zo gekocht: Naast de E30 van een maatje Was verlaagd (80/80), Westmoreland front, 15" Lenso bsx met 175/50/15. Inmiddels Vmaxx schroefsetje, ligt nu wat lager. Ook ander setje wielen gekocht omdat ik de Lenso's niks vond, word op dit moment opgeknapt. Zijn OZ Turbo's, randen worden opnieuw gepolijst en harten worden helemaal rood. Voor de rest nog wel wat plannen, niks geks. Wil nog graag een andere einddemper als ik die kan vinden, iets van powersprint ofzo. Iemand suggesties?? Comments zijn welkom, zowel positief als negatief. Grtz Marc. Last edited by Polo MvD : 28-07-2010 at 11:11. |
|
||||
|
||||
Mooi dat mijn ex weer bij een liefhebber gland is, ben benieuwd hoe de wielen staan
|
|
||||
|
||||
mooi ding zeg!
|
|||
|
|||
hee markk mooi dat je de jetta hier ook geplaatst hebt ooit hing er nog iets goeds achter haha dat was wit op wielen!! zie binnenkort je nieuwe wielen er wel onder zitten
|
|
||||
|
||||
Staat goed zeg dat westmoreland front.
|
|
||||
|
||||
Dikke wagen man
|
|||
|
|||
he marok
werd is tijd dat je die dikke sletta hier even voorsteld.............onbeschofte boer ga je ook nog naar essen
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
Hee, ik zit bij Espen in de klas
Vette Jetta |
|
||||
|
||||
nette jetta man !
|
|
||||
|
||||
Mooie wagen
|
||||
|
||||
is deze jet ook niet van de godfather geweest??
|
||||
|
||||
3 posts sinds 2005.... ultimate lurker...
|
||||
|
||||
mooi ding.
ik vind die oz turbo's wel heel vet altijd onder jetta's.
|
||||
|
||||
Quote:
ik ook
|
||||
|
||||
op een golf ook zeker niet verkeerd
|
||||
|
||||
mooie jetta
wielen zijn super en leuk dat er weer velgen onder komen met een rood hart (net zo als een paar eigenaren terug)
|
||||
|
||||
zoals op deze foto (2007 bij outlaws in heerde)
|
|||
|
|||
Quote:
Die foto had ik nog nooit gezien, echt vet. Goeie keus gemaakt dus met rood gelukkig. |
|
|||
|
|||
Quote:
Haha Ja tuurlijk ga ik nog naar Essen, kijken of ze weer genoeg rotzooi verkopen. Ik ga vrijdag 6 december, jullie? |
|
||||
|
||||
Zou deze wagen graag een keer op 16 inch willen zien met een GTI lip eronder!
|