|
|||
|
|||
nieuwe kas golf 2 3 deurs
...
Last edited by scirocco9 : 12-10-2010 at 11:26. |
|
|||
|
|||
niemand intresse
|
|
||||
|
||||
Waar eventueel te bezichtigen?
|
|||
|
|||
te bekijken in herselt
|
|
|||
|
|||
Heb je er nog meer papieren bij? En is deze 100% nieuw?
|
|||
|
|||
100% nieuw met het onderdeel plaatje kijk laatste foto hij is nooit opgebouwt geweest en heeft nooit een weg gezien gewoonweg nieuw
|
|
||||
|
||||
Maar heb je er ook papieren bij, of had de golf toen nog geen papieren...??
|
||||
|
||||
Ik denk dat je dan je 2 auto's moet gaan meenemen en daar dan bij de rdw een chassisnummer in je nieuwe koets laten meppen... als je het legaal wilt doen tenminste.
|
||||
|
||||
is gewoon hetzelfde als dat je een voorscherm heb besteld bij de Volkswagen, je krijgt het nieuw en ongebriukt.
zo kan je dus ook een complete carosserie bestellen, zo te zien is deze carosserie gekit en gecoat. voorzover ik weet kon je ze ook ongekit en ongecoat bestellen. dus is een carosserie zonder kenteken of chassisnummer. zoals split zegt naar de RDW om je chassisnummer rin te laten zetten als je bijvoorbeeld een kuisverotte oude carosserie heb met papieren.
|
|||
|
|||
of iemand met totaal schade of voor iemand die er tegen opzie om een golf oplassen waar hij roest heeft
|
|
|||
|
|||
Is het met een lage of hoge tunnel?
Dus gewone kas , of g60? |
|
|||
|
|||
ik denk hoge tunel
hoe kan ik het juist zien |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Quote:
zo te zien een gewone kas. bij g60 hebben ze in de voorbalk waar de bumper in schuift nog een ijzeren strip in gezet.
|
|||
|
|||
niemand intresse
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
prijs aangepast 1200 euro
|
|
|||
|
|||
Wel heel erg aantrekkelijk dit , jammer dat het budget het even niet toe laat.
Hele mooie basis voor een project. Is er nog wel een aankoop faktuur bij toevallig, is wat duidelijker voor bij het rdw, dit word namelijk niet alle daags gedaan natuurlijk. |
|
|||
|
|||
faktuur is mogelijk
|
|
|||
|
|||
hier mag een slotje op
|