|
||||
|
||||
Marten´s Golf Rallye
hallo,
na vele auto´s te hebben gebouwd en omgebouwd was het nu tijd voor een Rallye, altijd van gedroomd en voor velen nog steeds een droom.. ik heb een golf Rallye weten te bemachtigen uit 1989. helemaal origineel op de sebring wielen na, en nog wat kleine details. 5 weken geleden heb ik de rallye aangeschaft en direct geschorst omdat ik er nu nog geen tijd voor heb en auto genoeg in de wegenbelasting, aankomende week gaat er wat gebeuren aan de Rallye. rallye word buitenzijde geheel gedemonteerd om de rallye kompleet omnieuw te laten spuiten.. dit heb ik besloten omdat op elk paneel wel een krasje zit, en met poetsen haal je dat er niet uit. en tevens zit er een trekhaak onder wat niet geheel mijn smaak is. (wele origineel VAG, met checkcontrol in het dash) plannen zijn, buitenkant gewoon opnieuw te laten spuiten, schroefset monteren en een paar leuke wieltjes monteren, heb nog een beetje keus uit een aantal wielen, kijken wel wat het mooiste staat. hier een paar pics van de rallye, zoals ie nu is, aankomende week maak ik meer foto´s als hij bij de spuiter staat. groet Marten
|
||||
|
||||
erg gave auto,veel plezier ermee..
wat zijn de plannen voor de kleur??of lekker orgineel! |
|
|||
|
|||
Eindelijk
Gaat helemaal goed komen met deze Rallye. |
|
||||
|
||||
mooie Golf marten!
Jou kennende komt het helemaal goed met deze rallye! |
|
||||
|
||||
Goed bezig Marten!
Blijft hij deze kleur?
|
||||
|
||||
Ik ga er vanuit dat deze kleur erop blijft, want dat is een superkleurtje !!!
Setje Lemans eronder met goudkleurig hart en opsakee !!
|
||||
|
||||
Hee ouwe natte
Ziet er goed ut jonge! Gr Siep |
|
||||
|
||||
rallye gaat zeker deze kleur blijven,
heb oude wielen van matthijs overgenomen. 18 inch eta beta´s zwart hart, gepolijste rand, is ook een super wiel. heb nog set 3 delige bbs in 16 inch liggen, dus we zien wel. groet Marten
|
||||
|
||||
Mooie kar man, we gaan hem zeker nog ff in levende lijven bekijken deze zomer
Ik ben benieuwd hoe hij eruit komt te zien |
|
||||
|
||||
Jammer geen originele nederlander
Ik ben benieuwd. Kom hem vast wel een keertje tegen komende zomer. Succes met de renovatie!
|
||||
|
||||
de meeste rallye´s in nederland zijn niet via pon geleverd. die kun je op 1 hand houden.. maar het is gelukkig geen kenteken met 3 letters, want das helemaal geen gezicht op zo´n auto.
met deze rallye komt het helemaal goed, zal aankomende week wel even foto´s posten van de restauratie.. aankomende zomer bas, aankomende winter leuk in de sneeuw spelen met zo´n ding groet Marten
|
|||
|
|||
Sneeuw??? Wat is dat ook alweer
|
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij bestaan ze niet eens vandaar de
|
||||
|
||||
mooie rallye,succes ermee...
|
|||
|
|||
Mooie wagen ja! Perfecte wielen keus!
Ik was die andere jongen die met Gijs mee was toen Gijs de audi's kwam brengen. Gr, |
|
||||
|
||||
Mooie Rallye hoor de Eta Beta's zullen wel erg mooi staan eronder .
|
|
||||
|
||||
Zal wel weer een mooie worden, succes er mee.
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb nog nooit een orginele nl ralley gezien
|
||||
|
||||
Lekker marten.... Ik kom van de winter even langs bij je voor een bakkie en de banden voor je T5
|
||||
|
||||
Quote:
hoorde zoiets, super. weet je ook ong wanneer.