![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bron: Motor-Forum.nl
TURIJN - Een Italiaanse motorrijder is geflitst toen hij met 616 kilometer per uur over de weg scheurde... De 26-jarige Paolo Turina, die een boete kreeg van 220 euro, vindt het de blunder van de eeuw. "Als mijn motor zo snel was geweest had ik natuurlijk al lang meegedaan aan de MotoGP. Valentino Rossi zou dan geen kans hebben", aldus de Italiaan. "Wat dachten ze dat ze aan het flitsen waren? Een straaljager?". De politie houdt echter bij hoog en bij laag vol dat er met de meetapparatuur niets mis is. Hooguit is er achteraf gerommeld met de papieren. Dat zou wel eens kunnen zijn gebeurd door personeel dat al op de nominatielijst stond om ontslagen te worden, aldus de politie. De rechter doet binnenkort uitspraak. ![]() Wat me wel opvalt: 616 km/u = 220 euro boete! Dat betaal je bij ons voor (natte vinger) 30 km te hard? Man man man, dat flitssysteem van ons, een grote kaskraker.
|
||||
|
||||
![]() Gevalletje Guinness Book of niet? :P
|
|||
|
|||
![]() Haha, sickkk.. Leuk prentje voor boven je bed, of op de wc ofzo...
![]()
|
|||
|
|||
![]() 40Km te hard is in nederland 230 euries... dus mooi verschil
|
|
||||
|
||||
![]() Gekke Italianen met hun opgevoerde brommertjes ook.
![]()
|
|||
|
|||
![]() die had lekker de gang er in
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() En zal wel weer binnen de bebouwde kom zijn geweest
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
op het achter wiel met 1 handje los ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In de bocht zonder richting aan te geven. ![]()
|
|||
|
|||
![]() hij had blijkbaar haast
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
door rood. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waar is koos spee waneer je hem nodig hebt ...
Ik vind ook net als de rest dat er een snelheidsbegrenzer op motoren moet komen 600 km/h is meer als voldoende ! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Afgelopen week toevallig Peter R. De Vrieskist gezien? Toplui van VVN en co. rijden constant te hard / door rood / tegen de richting / over verdrijvingsvlakken / over oude vrouwtjes met loopwagentjes / etc. Oplossing? Begrenzers inbouwen in alle Nederlandse auto's, want de voorzitter van VVN kan zich blijkbaar niet aan de regels houden die voor de rest van Nederland wel navolgbaar moeten zijn. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat heb ik toevallig ook een keer gezien. wat schiet je op met snelheidsbegrensers?? Dan kan je in de bebouwde kom ook nog veel te hard rijden haha
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die dingen waren volgens die kwakzalver van VVN al zover ontwikkeld dat ze de op die plek toegestane snelheid konden bepalen, en de auto daarop begrensden. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Egt niet goed ![]() ![]() dus word niks alleen voor overheids instellingen snelheidsbegrenzers, dus geld voor voor de politie ![]() dat lijkt me de oplossing. Gr jeroen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jaaa dat geloof ik gelijk NOT toen werd meneer VVN wakker ![]()
|
||||
|
||||
![]() de schuldige
![]()
|
||||
|
||||
![]() 616 Euro voor 220 km/h lijkt me beter.
weer zo iemand die niet met excel werken kan ![]() |