|
||||
|
||||
timson
hallo allemaal, ik ben tim, ben 19 jaar en heb pas mijn rijbewijs gehaald (ja duurde lang dat lessen haha)
heb al een maandje of 2 een golf mk2 1.3 uit 1991 staan, waar ik erg blij mee ben! (is mijn eerste autootje ) heb hem voor 500 euro (!!!) op de kop getikt. Ik ben wel een aantal dingetjes van plan, maar geen grote dingen aangezien de auto al best oud is en het mijn eerste is.. hier volgen wat foto's: vragen/opmerkingen kunnen altijd! groetjes tim |
|
||||
|
||||
welkom,leuk wagentje
geld in oude auto's steken leer je hier wel
|
||||
|
||||
bedankt! er is al best veel aan gedaan door de vorige eigenaar (verlaagd, velgjes, golf 3(?) bumpers, enz.) maar wil nog wel kleine dingetjes veranderen
als eerste maar de roest aanpakken (zitten 2 grote plekken, gelukkig best oppervlakkig maar staat niet mooi!) |
|
||||
|
||||
zijn gewoon golf2 bumpers,het dikke model.
niet mijn persoonlijke favoriet,maar bij jou staat het wel netjes....
|
||||
|
||||
oh ok, bedankt
de vorige eigenaar heeft mij wijs gemaakt dat het mk3 bumpertjes waren (ben nogal een leek op autogebied nog, hoop dat dat een beetje verandering in komt!) |
|
|||
|
|||
Hej Tim, leuk wagentje! Foto's toevallig in Rokkeveen, Zoetermeer gemaakt? Ziet er bekend uit nl.
Wat ben je er nu nog mee van plan dan? |
|
||||
|
||||
Quote:
zo erg is het toch niet om een leek te zijn? de vorige eigenaar had er waarschijnlijk ook weinig last van gewoon je ogen goed open houden hier,steek je veel van op denk ik
|
||||
|
||||
Quote:
Foto's zijn inderdaad daar gemaakt ja! Ik wil als eerst de roestplekken aanpakken (niet zelf, dat durf ik niet aan) en er zitten ook een paar plekjes waar de lak niet meer mooi is. verder gewoon kleine dingen zoals andere versnellingspook, paar dingen van de sloop halen (afgebroken hendel aan de stoel, kapot plastic slotje in de deur die je naar beneden moet drukken om hem dicht te doen) voor de rest zien we wel! Quote:
Juist! dat is ook de reden dat ik lid ben geworden van dit forum, om een beetje wijzer te worden en natuurlijk om mooie auto's te kijken! bedankt voor de reactie's! |
|
|||
|
|||
weer een dorpsgenoot welkom
OUD????? hij is harstikke jong, en geld uitgeven is juist heeeel verstandig en zinvol idd als je vragen hebt, vuur ze maar af, de meeste helpen je gewoon (geintje)
|
||||
|
||||
zijn er veel mensen uit zoetermeer actief op dit forum dan?
heb net voor het eerst ff wat getankt, weer ff een stukje gereden! (is nog steeds een beetje wennen na lang in mijn les auto te hebben gereden hoor.. maar komt hopelijk wel goed!) ben blij dat ik dit forum gevonden heb, heb hier al veel leuke dingen gezien! |
|
||||
|
||||
even een stomme vraag, iemand enig idee wat voor velgen er onder mijn auto zitten?
|
|
|||
|
|||
TSW met een of andere naam er nog achter
|
||||
|
||||
als ik me niet vergis zijn het de hockenheim R..
alleen ik heb het gevoel dat het replica's zijn ofzo, aangezien er nergens tsw op staat en het merk nergens te zien is.. kan dat kloppen? |
|
||||
|
||||
lijken mij ook op replica's,tsw gebruikt andere naafkapjes dacht ik...
edit;zoals op jouw foto dus....
|
||||
|
||||
oké, bedankt voor de hulp!! ik blijf het mooie velgen vinden, ook al zijn het replica's!
|
|
||||
|
||||
Ik had even snel een vraagje (vond het een beetje zonde om er een topic over te maken )
Ik heb dubbele koplamen, waarvan als ik mijn lampen aan doe alleen de buitenste aangaan. Nou zou ik graag de middelste ook aansluiten, maar mijn vraag was dus of dit mag, of dat dit als bijvoorbeeld groot licht alleen aan mag? alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
er staat een code in de lamp waar aan ze kunnen zien dat het mist lampen zijn en mogen dus niet gevoerd worden
ik heb deze discussie ook al een met onze zoetermeerse broeders in het blauw gehad
|
||||
|
||||
hmmm dat is wel jammer.. zijn het sowieso altijd mistlampen dan?
heb wel eens golfjes ermee zien rijden namelijk en die gast waarvan ik hem kocht zei dat ik ze aan kon sluiten en ze gewoon mocht voeren.. Zal dan denk ik maar even kijken of die code erop staat denk ik? Wat voor code zou ik dan moeten zoeken? |
|
||||
|
||||
Bij mijn oude gti gingen die binnenste lampen branden als ik de lampen op grootlicht zette .
Voor de apk mag je wel 4 lampen die branden als t grootlicht aan staat namelijk
|
||||
|
||||
Oké, bedankt. Geen dubbele lampen bij het dimlicht voeren dus.. Jammer Bedankt voor de reactie's!
|