![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, dit zijn dan de resultaten van een 2 week lang een paar avonden bezig:
Ik had in de tijd een pc-tje gekocht voor het kijken van divx-films op de TV via het thuisnetwerk... heb t uiteindelijk 2x gedaan en daarna verdween mn bookpc op mn kamer. Tot ik t idee kreeg (afgekeken van een vriend) om een pc in mn auto te bouwen! Beter als die brakke mp3-radio en veel veelzijdiger! Dit is m uitgebouwd, klein genoeg voor in een middenconsole dacht ik. Dus hop naar friesland gereden en daar een extra console opgescharreld. Beetje passen en meten: CD en HD zitten in een zelf omgebouwd rekje: Het frontpaneel voor waar eerst de meters zaten: Alles in elkaar geschroefd: En zo is ie geworden!! Hoe een oud stuk RVS-aanrechtblad van meer dan 15 jaar oud kan glimmen :biggrin: En dit is m in de testopstelling! Nu alleen nog de voeding en een laptop hd. En zo ga ik er strakjes tegenaan kijken! Nou dit wou ik ff kwijt nu moet ik eerst weer een volgende project verzinnen ![]()
- 1981 Audi 100 CD5E ![]() - 1983 Golf C 1.3 rood - 1983 Golf C 1.6D geel - 1982 Jetta 1.3 legergroen ![]() Last edited by Henk_Pigo : 24-11-2004 at 23:13. |
|
||||
|
||||
![]() Leuk idee! En je ziet er niks van!
|
||||
|
||||
![]() Netjes gedaan!!! strax NFS2 in je gti `tje!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, en dan ook een extra setje pedalen en n stuur erbij in! :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar was het me ook allemaal om te doen!
|
||||
|
||||
![]() Dat past nog verrassend goed in zo'n middenconsole, nice.
![]()
|
||||
|
||||
![]() gaaf! ziet er netjes uit zo, nu nog een schermpje met de goede resolutie en aansluitingen en van die zooi
|
|
|||
|
|||
![]() denk dat je wel moet oppassen met je dvd/cdrom speler in die opstelling..
zeker als je rijdt, omdat ie toch wat schuin hangt, dat ie gaat overslaan oid.. verder super cool gedaan en een mooie plek er voor gevonden! ![]() wat voor scherm ga je trouwens monteren?
|
||||
|
||||
![]() Die cdspeler wil ik alleen gaan gebruiken voor audio cd's, zal wel niet zo vaak het geval gaan zijn en anders maar ff wat gas terug
![]() Tft scherm komt er eerst nog niet in. Ik wil de pc op een wireless netwerkje koppelen, vanaf mn cd plemp ik er dan muziek op en maak er een playlist van in winramp Via een seriële poort bedien ik dan in de auto winamp zelf!
|
||||
|
||||
![]() Heey dat is best stoer in je auto ja! Moet er eigenlijk nog een internetaansluitinkie op dan kan je ook in de auto 'forum-en'
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wireless komt erop he
![]()
|
||||
|
||||
![]() haha sorry niet helemaal tot het einde alles gelezen. Keep up the good work!
|
|
||||
|
||||
![]() Maar geen scherm dan? Dat lijkt me toch wel handig. Dan kun je ook je routeplanner erop draaien... Koppelen aan een gps en presto, een navigatiesysteem.
|
|
||||
|
||||
![]() Kewl!! Maar een schermpie erbij is toch wel een "must-have" hoor, meteen gps navigatie erbij :p
Maar idd, erg gaaf gedaan! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe wil je dat precies via die seriele port doen???? |
|
||||
|
||||
![]() Nou, er bestaat een plugin voor Winamp genaamd 'Comon'. Erg handig! Je sluit 4 knoppen aan en een LED. De functie voor de LED kan je zelf instellen (bijv. als Winamp opgestart is moet ie aangaan) en per knop kan je 3 functies opgeven: voor 1x indrukken, 2x indrukken en lang indrukken.
Ik moet t zelf ook nog allemaal ff uitvogelen
|
||||
|
||||
![]() He Henk,
Wat een uitvinding: VWinamp zullen we maar zeggen. Cool voor de meetings ook, ff een laptoppie er aan dan maak je zeker de blits !!!! Suk6 ermee verder Grtz............ LRR
|
|||
|
|||
![]() cool zeg, als je wegrijdt van "jah, je mot nog ff wachten op de muziek, want me radio mot nog opstartuh!".
|
||||
|
||||
![]() Carputers :kwijl: :kwijl:. heb zelf ook wel eens met iedeen in hoofd gezeten.
Ziet er al goed uit. Anyway. op www.inkoopacties.nl staan leuke lilliput 7" schermen te koop met touchscreen perfect voor een carputer. (geen muis meer nodig enzo) kijk maar effe. succes ermee |
|
||||
|
||||
![]() waar dan?? Kan het niet vinden op die site...
|