#1
|
||||
|
||||
Uit welke VW (of Audi) is dit afkomstig?
Zie hier. Een pook.. Zie de elektriek aan de pook. Maar als je alleen het onderste deel herkend: Volgaarne even melden.! Uit welke VW of Audi komt deze? Hing in een beetje een rare polo. (En nee, dit is geen standaard stok uit een Polo).. Deze Polo, welke in George Bush land staat, terwijl daar de Polo 2 nooit verkocht is, had ook iets raars in het vooronder hangen: wat weten we niet, want het autotje mist motor + bak. Voor de rest is ie wel compleet. Inclusief een tellerhuis met toerenteller (Diesel, dus tot 5000 rpm), MFA (ja, MFA, ook al zoiets dat nooit geleverd is in een Polo), en nog wat rare dingetjes: Zoals: GEEN koppelingspedaal!
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#2
|
||||
|
||||
en die heb je geinporteerd uit de US?? zullen ze niet leuk vinden daar of wel..... zat er toevallig geen fox spul in? (kleine VW in US ---> Fox) zou mijn logische gedachte zijn
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#3
|
||||
|
||||
Nope.
Het hok staat nog steeds in de VS, en hij zal nog wel ff blijven staan ook. beetje info over de auto, voor zover ik dat uit de serie foto's heb kunnen halen: - Speciale pook met elektronica - Te korte en te lange aandrijfassen (voor en standaard polo), dus de versnellingsbak die erin hing was zeker geen standaard (want daar passen alle assen zo in) - Diesel toerenteller, + MFA + een hele serie extra led-jes in het dash - verkeerde versnellingsbak steun - Diesel motor zonder koude start vervroeger. De MN en 1W Diesel motoren die ze hier in europa gebruikten hadden altijd een koudestart vervroeger. - Geen koppelingspedaal - Veelste grote koel openingen in de voorplaat - Geen remkrachtversterker - Een erg ver tegen het schutbord aangebouwde hoofdremcylinder - Geen tapeindjes voor een dieselfilter op de standaard plaats - sleuven in het linker binnen scherm - een raar steuntje tegen de linker voorpoot-bol - Vreemd stuk uitlaat
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#5
|
||||
|
||||
Tuurlijk: De Plo van buiten (leuke kleurtjes).. de basis kleur is alpine wit (niet speciaal of nix)
De binnenkant: Zoals je ziet : immaculate. met 6000 km op de tellert dus dan krijg je dat! Engine bay. niet heel veel speciaals lijkt t.. Maar: hoofdremcylinder: geen rembekrachtiger (zou een diesel zeker moeten hebben: hoog gewicht + de spanrol van de dieselpomp IS de vacuumpomp. Deze is 1 geheel met het termostaathuis, dus kan je niet eens de vacuumpomp weg laten.. Even er vanuit gegaan dat het een standaard diesel zou betreffen (maar dat is niet zo!) Dan nog een view in de engine bay. Stabilisator klopt niet, aandrijfas lijkt door een tunneltje te komen: klopt niet, rare steun op de bovenkant veerpoot, veelste grote koel gaten in het voorfront, zie wederom kleine remcylinder: Dan de enginebay na een schoonmaak klusje: Let op: binnenscherm linksvoor: stickers op, daar zitten sleufjes onder?? Geen G-lader trouwens.. want slotvanger is uit 1 stuk Hier een foto van het koppelingspedaal dat de meneer er zelf in heeft gebouwd. Was dus afwezig. Ook een choke hendel zit er niet in. Das niet zo gek voor een diesel.. maar niet voor een Polo diesel: die hebben die hendel voor de koude start vervroeging.. zie ik daar een onderspoilertje onderlangs lopen? wat heeft hier gezeten? Een diesel heeft daar geen bobine zitten, echt niet leuke manier om een uitlaat pas te maken.. Rare jongens bij VW Wat zit er daar in het midden? Iets om het oude systeem van versnellingspook te verbinden? Je niet laten misleiden door de standaard bak die je ziet, + standaard koppelingsmechanisme. Doordat ie de auto zonder bak en motor kocht, is ie nu een gewone standaard motor aan het inbouwen.. Rare klokjes die er in zaten (heb m al om een scherpere foto gevraagd) zelfbouw koppelingspedaal :-) That's about it..
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#6
|
||||
|
||||
totally forgot about this one
Extra special niet? Met MFA, alle 10 de ledjes bezet, diesel toerenteller en weet ik wat nog meer
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#7
|
|||
|
|||
Deze auto zou ik niet willen hebben, alles is verbouwd! Ik wist trouwens wel dat alle ledjes ooit een keer een functie moesten hebben, maar waar dienen een pijltje omhoog en een + met een rondje voor, of is dat een hele domme vraag?
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|
#8
|
||||
|
||||
Die pook die je als eerste liet zien komt mij bekend voor uit een golf 1.
|
#9
|
||||
|
||||
@ zestienkleppen: Verbouwt is koel,. als t origineel door VW gebeurd is...
@ snellesjaak: Ja, denk je? Ga ik eens zoeken.. lijkt inderdaad qua onderkant.. alleen die elektriek die er aan vast hangt?? en voor diegene die pas net inschakelen: het gaat om de pook op de aller eerste foto. de pook die iets later in beeld komt, das een standaard polo pook, nix speciaals
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#10
|
|||
|
|||
Ik denk dat de elektriek voor het lanceren van de passagiersstoel is. Netzoals bij James Bond.
ff Serieus, misschien eigen creatie achteruitrij verlichting inschakelen???
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|
#11
|
||||
|
||||
middelste klokje is een laaddruk meter met onderdruk weergave.... is dit geen polo 2 g40 cup model dan?
__________________
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
#12
|
||||
|
||||
als er toch geen kopp. pedaal in zit is het toch gewoon een automaat??
__________________
Golf 2 GTI 16V (86) Passat 35i 1800i CL sedan 13 inch Cosmics te koop 250 euri zonder spacers, 300 met... Ascension is the mother of all mockups |
#13
|
||||
|
||||
Quote:
En het andere olietemp. volgens mij. |
#14
|
||||
|
||||
Ă*s het niet gewoon een auto geweest voor een gehandicapte?
__________________
vw Golf 3 cabrio 1996 vw passat variant 1997 |
#15
|
||||
|
||||
ik zeg 2 cylinder, 020 bak ,spiraallader van 45mm.
__________________
kopbewerking ,pm |
#16
|
|||
|
|||
We zijn al wat wijzer over deze polo:
http://www.steilheck.nl/cgi-bin/for...ct=ST;f=4;t=260 :shock: 8)
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#17
|
||||
|
||||
Holy shit!!! En hoe komt die in hemelsnaam daar in de US?!?!?
Shit, he, zonde dat het blok er dus niet meer inzit... |
#18
|
||||
|
||||
Quote:
met een electrisch gestuurde semi-automaat bak. verklaart ook de schakelaar aan de pook.
__________________
Eigen volkswagens eerst !!! |
#19
|
||||
|
||||
oh sorry, nu zie ik dat de topic een pagina 2 heeft, waardoor ik oud nieuws opnoem. kende dit overigens wel.
__________________
Eigen volkswagens eerst !!! |
#20
|
|||
|
|||
elektriek op de pook is voor dat pijltje, die gaat branden zogauw hij in de voorste versnellingen word gezet
__________________
DCI, because its family. |