![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag m,n nieuwe ride opgehaald...
Wilde altijd graag met een aircooler naar de meetings rijden. En de golf 1 te koop gezet.. en aangezien de spijlbus aardig wat tijd kost heb ik Bas z,n slammed 60er overgenomen.. ![]() er zit een 5inch versmalde vooras onder en gaat mooi laag. nieuwe rvs chrome bumpers. de bedoeling is om m technisch in orde te maken en zo te gaan rijden.. uiteraard gaan er andere wielen onder.. Heb nog een set gepolijste radars liggen dus die gaan er onder komen..!! effe de binnenkant schoon maken en gaan..!!! hier nog wat foto,s van vanmiddag.. (mooie combi al zeg ik het zelf) ![]() ![]() ![]() houd jullie op de hoogte.. groeten hans ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je moet je inderdaad wel in stijl kunnen verplaatsen als je naar luchtgekoelde meetings wilt. Ik heb zelf ook nog even over iets luchtgekoelds nagedacht, maar na dat ik een keer zelf in Emiel's ovaal heb gereden was ik snel genezen
![]() Veel plezier met de nieuwe aanwinst. Ziet er mooi oud uit zo, zonde om iets gepolijst onder te doen.
|
|||
|
|||
![]() hele gave aanwinst hans !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Bijsterbosch ik zeg
GOED BEZIG !!!!
|
||||
|
||||
![]() cool ding, ik heb nog wel brm's te koop met bandjes en wielbouten
![]() die zullen ook mooi staan
|
||||
|
||||
![]() ja ja kan niet wachten om er aan te beginnen....
BRM hmmmmm tsja je brengt me aan het twijfelen... ![]() eerst de golf1 maar eens zien te verkopen....
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto, in orde maken, evt. voorraam schoonmaken en cruisen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() goed bezig Hanssie!
kom hem binnenkort ff bewonderen!
|
||||
|
||||
![]() Ja ja eindelijk dan toch....... nog een kever. ha ha cool ding zo.
|
||||
|
||||
![]() mooi ding! gefeliciteerd!
|
|
||||
|
||||
![]() dank voor de reacties..
vandaag maar effe een spons er over heen gehaald. ziet er al een stuk beter uit.. ![]() ![]() foto van het interieur. ![]() deze ga ik proberen grondig schoon te maken en dan er weer in zetten.(als het lukt).. groeten hans ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie kever! Vind de kleur zo erg mooi, ben benieuwd hoe die er in het zonnetje uit ziet
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zoeprrr ding! En nu de bodemplaat eruit schuren met rijden Hans!
|
|
||||
|
||||
![]() Leuk ding Hans.
Michael
|
||||
|
||||
![]() goed bezig hans,
![]() ga morgen de schuur opruimen, dan hoor je het nog wel van de rest |
|
||||
|
||||
![]() thanks Bas.hoor het wel..
Vandaag effe nieuw bekledingsetje voor de vloer opgehaald bij aircooled.nl en een fm antenne. Volgende week begin ik met de binnenkant... gorten hans
|
|||
|
|||
![]() Tis een leuke ride!
Gefeliciteerd met de aankoop. |
|
||||
|
||||
![]() ga kijken wat het wordt...
lukt het met het interieur niet..dan wordene het gewoon nieuwe hoezen o.i.d. groeten hans ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen effe bij aircooled.nl geweest om een aantal onderdelen te halen voor de 60er..
![]() Albert swan spiegels/empi trigger shifter/binnen verlichting enz enz.. hoop het spulletje er van de week op te krijgen.. Groeten hans ![]()