|
||||
|
||||
Frans z'n Passat 35i variant
Hallo,
heb de wagen van Stijtje gekocht, omdat ik geen nette vr6 kon vinden voor de prijs die ik in gedachten had. Dus vandaar dat ik deze net uitziende passat heb gekocht ! hier vast een foto even geleend van stijntje met de opties tot nu toe : -Schmidt Modernline's 16" 7,5 en 9J 195 40 16 - 215 35 16. -Alle 4 de randen prof om geklopt. -US lights -Electrische ramen voor en achter -Electrisch schuif-kanteldak -Electrisch verstelbare en verwarmde spiegels. -Thermotronic. -Stuurbekrachtiging. -Rollo (rolhoes) bagageruimte. -Trekhaak. -SCHROEFSET V-maxx, met nog ongeveer 1 jaar garantie ! Het volgende zal de aankomende tijd gebeuren : - Aantal delen netjes laten spuiten - wat kleine veranderingen ( volgen tzt ) - Andere wielen - En een goede grote beurt zodat ie weer perfect is en er tegen aan kan Zo dat was het wel en houdt jullie op de hoogte Groetjes Frans |
|
||||
|
||||
Mooie en luxe basis!
|
|
||||
|
||||
Dat is snel gelukt, nette auto Frans.
Dus jij hebt je Worthersee 2010 project al voor de deur staan?
|
||||
|
||||
echt een net ding, kleur/wielen/auto zijn echt wel een super combinatie. Een kennis van mij heeft een VR6 gehad in deze kleur, die vond ik ook al zo vet..
|
||||
|
||||
Ik vind het zowiezo dé kleur voor een 35i
|
|
||||
|
||||
yep.. kleur is wel heel goed. Plannen ook
|
|
|||
|
|||
Quote:
Wat heb jij trouwens staan ?? Ene . . . HOEST MET MIJN VERF ??? Frans, mijn MP is bij deze dus al beantwoord . . . niet verder gekeken als mijn neus lang is dus |
|
||||
|
||||
Quote:
Arend is nu helemaal BMW verslaafd . |
|
|||
|
|||
Quote:
Een E30 mag ik dan toch wel hopen . . . |
|
||||
|
||||
Zo elektra is allemaal gefixed nu!
want Cv werkte niet meer met afstandbediening dus die er tussen uitgehaald en zekeringkast weer netjes origineel gemaakt( zat vanalles via cv aangeknoopt!) En andere bandjes liggen nu op de velgjes, oranje knippers en nog wat spullen. Ook is de muziek aangesloten met klein woofertje En vanmiddag even een pakketje gehaald voor het onderhoud! want dat gaat deze of volgende week gebeuren! : - nieuwe waterpomp - nieuwe wiellagers - nieuwe remslangen - Niieuwe remschijven - Nieuwe remblokjes - en nog wat meer en dan is ie motorisch ook weer perfect foto's van het pakketje : Rest van de foto's volgen, zodra onderhoud is gedaan ! want dat is nu eerst aan de beurt Groetjes Frans |
|
||||
|
||||
En lager
|
||||
|
||||
Goed bezig Frans!
|
|
|||
|
|||
k hoop dat je direct ook distri doet:P. als je waterpomp er toch af haalt enzo. Riempje is het duurste ook niet
|
|
||||
|
||||
Quote:
neej maar die is juist in mei gedaan door 1 van de vorige eigenaren, maar waterpomp zijn ze vergeten, want lager is hoorbaar ! maar komt allemaal goed ! |
|
|||
|
|||
Waterpomp loopt als het goed is niet mee met de distributieriem. Deze loopt mee over de multiriem. De waterpomp kun je gewoon los vervangen, zonder dat de riem los hoeft..
Wat ook altijd krom trekt is het thermostaathuisje onder op de waterpomp, deze lekken vrijwel altijd als je hem overzet, dus deze eigenlijk nog ff bestellen bij de VW man
|
||||
|
||||
Goed bezig Frans
|
|||
|
|||
Quote:
Haha ff nagekeken en je hebt gelijk! |
|
||||
|
||||
Quote:
thnx voor de tip en volgende week meer foto's van de passat |
|
|||
|
|||
Leuke 35i heb je gekocht, rijd heerlijk deze (weet ik uit ervaring) !
Voor mij zat er te veel werk aan omdat ik niks zelf kan maar mooi dat er toch iemand mee aan de slag gaat. Oliedrukprobleem verholpen of heb je nog geen lange rit gemaakt ? |
|
||||
|
||||
nog steeds geen eigen foto's
|