![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo Allemaal,
Op Zondag 1 november organiseert Adrillen Tuning comité een automeeting voor alle merken. Adrillen Tuning 2009 Dit gaat in samenwerking met ons (OPC-Noord). In de bijlage heb ik een flyer van deze meeting toegevoegd. Zoals jullie kunnen zien op de flyer is er ook een circle of gold (deze zal in twee rijen naar de Hema en naast Hotel der Nederlanden plaats vinden). Voor de circle of gold worden 24 tot 30 auto’s door het Adrillen Tuning comité geselecteerd. De Circle of Gold zal ook gekeurd worden voor de Show and Shine, dit is een aparte categorie. (hier staan 3 bekers op) Opgave voor de Show and Shine kan bij de clubstand van OPC-Noord (kosten 2 euro per auto). Mocht je je willen opgeven voor de Circle of Gold dan kan dat op de volgende manier: 1) graag je naam en adres mailen naar voorzitter@opcnoord.nl 2) een aantal foto’s meesturen van je auto 3) Bij het onderwerp graag vermelden dat je mee wilt doen aan de Circle of Gold. 4) Graag een specificatie lijst meesturen van je auto. Mocht je auto niet geselecteerd worden voor de Circle of Gold dan wordt je auto gewoon ingedeeld bij de andere Tuning auto’s. Hier krijg je via de mail bericht van. Buiten de Circle of Gold hebben we vanaf de C1000 tot aan Boelies pub om Tuning Auto’s te plaatsen. Mocht je als club of individu willen deelnemen aan dit Adrillen Tuning 2009 kun je je opgeven op de volgende manier: 1) Graag je naam (naam club) adres mailen naar voorzitter@opcnoord.nl 2) Graag het aantal auto’s doorgeven 3) Bij het onderwerp graag vermelden dat je wilt deelnemen aan de Adrillen Tuning 2009. Er zal ook voor de rest van de Tuning auto’s een show and shine worden georganiseerd in div. categorie. Voor deze show and shine kun je je ook opgeven bij de clubstand van OPC-Noord. Tevens liggen er bij de clubstand van OPC-Noord de verschillende categorieën. Kosten zijn € 2.- per auto per categorie. Kosten op een rijtje: Entree is gratis Show and Shine (Circle of Gold) € 2,- Show and Shine per categorie € 2,- Tevens is er een velgtilwedstrijd, hiervoor kun je je alvast opgeven via de mail naar voorzitter@opcnoord.nl graag je naam en in het onderwerp vermelden van velgtilwedstrijd. Kosten hiervoor zijn gratis. Je kunt je voor de velgtilwedstrijd ook nog op de meeting bij de clubstand van OPC-Noord opgeven. Tot ziens allemaal op de Adrillen tuning 2009 Met vriendelijke groet, Nanno Nanninga OPC-Noord ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ben ook aanwezig waarschijnlijk met de golf
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Den wil ik dat apperoat ains van dichtbie bekiek'n
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat ken den mooi ![]() morgen gaat de auto voor de apk.
|
||||
|
||||
![]() grr ben niet ingedeeld voor de circle of gold, helaass
|
||||
|
||||
![]() Dit is ook wel cool tot het beetje dicht bij huis een keer wordt gedaan xd
Ik kom ook |