![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb hier nog een setje 40 mm solex caberateurs legge ze zijn compleet uit elkaar gehaald en helemaal schoon gemaakt.
er zit al zo hefboom bij voor de gashendel (koste me 70 euro) de set is zonder inlaat spruitstuk deze kosten nieuw ongeveer 250 euro, er sta er nu 1 op marktplaats voor 75 euro ![]() je moet alleen nog even een pakking setje halen ( kost ongeveer 40 euro) ik wil er 175 euro voor hebbe. ook heb ik nog een spagettie spruitstuk voor een 8 klepper sta helemaal opnieuw in de hittebestendige verf. en daar wil ik 75 euro voor hebbe. wil je bijde in 1 koop hebbe dan is er een mooie prijs te maken alles is af te halen in rotterdam opsturen doe ik niet. voor snelle afhandeling 0623949881 ![]() ![]() Last edited by crazypeter : 27-08-2009 at 18:52. |
|
||||
|
||||
![]() Optie op de spaghetti, mits passend voor golf 1 1.5 8v. En wat is de diameter?
|
|
||||
|
||||
![]() ik had hem zelf gekocht om onder me jetta 1.5 8 klepper te hangen maar nooit van gekomen.
diameter weet ik niet, zal morge eff meten |
|
||||
|
||||
![]() de diameter is 58 mm volgens de rolmaat
|
|
||||
|
||||
![]() Hmm oke, staan er verder geen nummers of merken o.i.d op het spruitstuk? Ik heb geen idee welke groep 58mm is.. Heb hem ook even vergeleken met een plaatje van een spruitstuk voor een golf 1.
![]() . Vraag me toch af of deze wel op mijn golf 1 past, aangezien ze totaal verschillen van elkaar.. Last edited by TimMK1 : 22-08-2009 at 14:55. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lijkt me logisch dat ze verschillen ![]() hier wordt een 4-1 spruitstuk verkocht en hetgeen dat jij eronder afbeelt is een 4-2-1 spruitstuk |
|
||||
|
||||
![]() Dat weet ik, maar het kan ook vertekenen op de foto. Het lijkt iig dat de uitgang veel hoger eindigt, dan op bovenstaand plaatje
|
|
||||
|
||||
![]() er sta na mijn weten niet in kwa nummer of merken.
ik heb het spruitstuk via het forum ook gekocht van vwmk2driver maar zou niet weten waarom die niet op een big block 8 klepper zou moete passen |
|
||||
|
||||
![]() Mijn interesse vervalt helaas, succes met de verkoop!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() oke maak niet uit, zijn nog meer mensen met intresse
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb er wel belang bij maar voor mij geld het zelfde,moet onder een mk1 gti cabrio komen,kan dat??
|
||||
|
||||
![]() passen die carbs ook op een golf 2 8V 1.6 EZ ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
geen idee of die ook onder een cabrio past, hij kwam onder een golf 1.6 8 klepper vandaan |
|
||||
|
||||
![]() dus met je carb en uitlaat allebij aan de achterkant?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
golf 1 of 2? misschien weet iemand anders iets over het wel of niet passen van de spaghetti??
|
|||
|
|||
![]() Hey, passen de cabs ook op een 1.3 jetta 1????
|
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() heb je een pm gestuurd ;-)