|
||||
|
||||
Audi TT 2.0 TFSI STEM OP MIJN TT
zo altijd gek gestaan van tt's
en dan uiteindelijk toch voor nieuwer model gegaan dit was men vorig project (heb ik nog steeds thuis staan TE KOOP) maar wou iets sneller dan een 1.3 hij is ondertussen al wat veranderd de tt dan bij aankoop zie de planlijst het is een 2.0 tfsi die inmiddels overtlaatst is gechipt op maat door jd engineering met combinatie van een milltek uitlaat die ik in Engeland bij milltek zelf heb laten maken op maat (rs4) plannen; dubbel uitlaat links en rechts (zoals een RS4) maar dan van milltek incl grotere downpipe met sportcat.DONE onderlip van TTS DONE powerflex verstekte boite steun rubber DONE TT rs voorgrill geplaats maar moet nog wat voor bewerkt worden Xenon koplampen DONE TTS achterlichten (donkerder) aangekocht h&r schroefkit DONE chiptuning stage 2 bij JD DONE origineele air intake wat bijgewerkt voor meer air (plastic lassen) DONE dump valve DONE 20ers van Q7 s-line via adabtors DONE kentekens achteraan weg DONE mss navigatie pioneer f900 btDONE slotloze klink chauffeurskant DONE TTS remmen DONE tt s-line voorbumper + gecleaned (klein lijntje opzie aan de zijgrillen) DONE tt s-line achterbumper + gecleaned (lijn in bumper) DONE bumper voorin zijgrilletjes zwart spuiten tt tank klep zwart spuiten audi logo voorin zwart spuiten zal gewoon wat de laatse pics posten (nog zonder de tt rs grill cleaning the little line in front bumper
Check mijn webwinkel Last edited by Golf-classic : 25-11-2009 at 18:20. Reason: wedstrijd |
|
|||
|
|||
welkom, en wat een superdikke TT!!
|
||||
|
||||
ahja men jd engineering resultaat
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit! Heel wat anders dan de Derby...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Welkom op het forum, mooie wagens !
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha...hij is pas een kleine 6 jaar actief op het forum...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Heel mooi!
|
||||
|
||||
Amen.....
|
||||
|
||||
Ontzettend dikke TT
|
||||
|
||||
Erg mooie auto!
En vooral zeer mooie techniek: motor, aandrijflijn, remmen. Noem maar op! Heb je er een met DSG? Veel plezier ermee, hoop hem eens in het echt te zien! Gr. Herm
|
||||
|
||||
holy mother of hell,die wielen super,superdikke TT!
|
||||
|
||||
Quote:
nee handgeschakeld
|
||||
|
||||
Hele mooie tt collega van mij heeft een echte TTS (cabrio) en die loopt wel heel lekker en quattro zuigt aan de weg.
Maar die jij hebt is toch wel een stuk strakker! |
|
||||
|
||||
in het echt is ie nog mooier,je kwam op de weg naar outlaws om ons heen blazenheb hem daar ook even goed bekeken....
|
||||
|
||||
hehe thx
zouden jullie op mijn tt willen stemmen aub pagina 8 sta ik Merci in ieder geval http://www.carsonedge.com/promotion...oto=45&pageno=8 heb hier nog paar dingen liggen die ik nog moet monteren origineel allu pedalen en voetsteun origineele donkerder achterlichten (smoke) afspraak gemaakt bij puc voor men velgen volgend jaar te laten polieren enkel bovenkant
|
||||
|
||||
Verschrikkelijk mooie wagen, met een leuk pakket aan accessoires.
Wat zou dat super rijden
Audi A5 SB 2.0 tfsi quattro S-line Vw Lupo 1.4 Last edited by Hennuh : 21-11-2009 at 17:08. |
|
||||
|
||||
Jawdropping awesome!
|
|
||||
|
||||
Zeer nette TT!
Quote: