|
||||
|
||||
golf 1 restauratie
toch maar eens beginnen met een topic over de restauratie van me golf 1, ben al veel langer bezig en waarschijnlijk een 10 jaren plan aan het worden.
het is de bedoeling dat de auto superstrak wordt dus clean onder de kap waarschijnlijk veel chroom (weet ik nog niet zeker) kofferbak ook schoon dus zonder kitnaden ed., orgineel bruin interieur erin en een dikke 16v motor om em vooruit te trappen. gelukkig is de carrosserie keihard alleen achter in de wielbak klein gaatje (bekende plek) en linkvoor een lichte schade gehad en indertijd een beetje slecht hersteld en ik dus nu veel werk aan heb om dit te herstellen. ik heb intussen de waterbak eruitgehaald en al verschillende gaten dichtgelast (kut dat het plaatwerk zo dun is) de wielkasten kan ik helaas niet clean maken omdat de slecht herstelde schade dit niet toelaat . hier alvast wat foto's alle goede dingen komen langzaam ik haat die kit slecht herstelde schade
|
||||
|
||||
goed bezig
alleen jammer van de slechte foto's |
|
||||
|
||||
yup sorry ik zal volgende keer beter foto's plaatsen aan 1 kant bijna kitvrij (op de kit is niet bezuinigd) iemand een tip voor de juiste grondlak moet veel schuren met de hand dus.
|
||||
|
||||
ik ga mijn golf behandelen met Ferpoc Epoxy primer, voor de blanke delen.
het overige laat ik over aan de spuiter |
|
||||
|
||||
Ik gebdruik ook een 2k epoxy primer, van de spuiter. Dat schijnt de enige primer te zijn waar je overheen kan plamuren.
|
|
||||
|
||||
een maat van me maakt altijd spuitplamuur met plamuur en thinner ofzo kun je overal overheen spuiten plakt altijd.
hey ronin zag je topic over je golf 1 gelukkig is mijn bodem puntgaaf en hoef ik hier niet veel aan te doen ook een van de redenen dat ik deze heb gekocht, ga je de bodem strak spuiten of gewoon weer tectyleren? en over je motor bij gj mensen was iemand met een golf 1 en een golf 4 tdi motor en interieur.