|
|||
|
|||
Zeer veel onderdelen Golf 2
Ik heb zeer veel onderdelen liggen voor de Golf 2. Laat me het weten als je wat nodig bent. heb een zolder vol spullen liggen.
|
|
|||
|
|||
....heej ik zoek nog eigenlijk de achterse handvaten van een 5-deurs, dus zonder slot erin...maar ja denk dat jij 3 deurs hebt/had...maar wie niet waagt
|
|
||||
|
||||
Ik ben nog op zoek naar zon beugel die boven de achterramen geschroeft zitten. Aan de linkerkant graag als je die hebt laat het me maar even weten kan die goed gebruiken incl schroefjes graag
|
|||
|
|||
Jasch: Ik heb helaas alleen maar onderdelen van een 3 deurs. Dus geen handgrepen zonder slot.
Mark: Bedoel je dat zwarte kunstof ding die aan de binnenkant zit . tussen de hemel en het rubber? |
|
||||
|
||||
nee net boven de achterruit zit een hendel die kan je dan vast houden als iemand hard gaat ridjen ofzo die klappen terug weet niet hoe je die dingen noemt
|
|||
|
|||
Handvatten noemen we ze hier 8)
|
|
||||
|
||||
zoals jij het wilt
die handvaten dus die tegen het dak aan zitten voor alswel achter behalve aan de bestuurderszijde
|
|||
|
|||
Ben nog op zoek naar een G60 wielkastlijst links voor... Heb je die en zo ja quanta costa
|
|
||||
|
||||
57i kitje voor een 8V (PF) en voor hoeveel?
|
|||
|
|||
Mark: Boven de achterste zijruitjes? Die heb ik nog wel liggen.
Jopie GTI: Nee die heb ik helaas niet. wel een gewone verbreder. Dennis: Nee tuningsspul heb ik zo niet liggen, alleen nog heldere knippers vor in een g60 bumper. |
|
|||
|
|||
uitlaat sptuitstuk golf 2
ben op zoek naar een uitlaat spruitstuk van een golf 2 1.8 gti 8v
+de voor pijp |
|
||||
|
||||
heb het hendeltje als kwam me net aanwaaienuit de gestripte golf van die kennis van me sorry.
|
|||
|
|||
had nog wel 2 voorpijpen liggen, maar die heb ik alle 2 alweer verkocht.... dus helaas
Mark: nou dan is het niet anders he |
|
||||
|
||||
ik heb ook nog zeer veel onderdelen liggen voor golf 2, 3-deurs en 5-deurs, bel me maar als je wat nodig hebt.
gr maurice
|
||||
|
||||
Ruitenwisserarmen?
|
||||
|
||||
ja heb ik ook maar wat zoek je precies Heleen???
|
|||
|
|||
Die heb ik ook wel liggen zowel voor als achter
|
|
|||
|
|||
wat voor achterlichten hebben jullie nog?
Ik zoek of heldere wit/rode of wit/zwarte of helemaal wit Laat me maar weten!!!! |
|
|||
|
|||
Ik had nog een setje rood/wit liggen, maar die heb ik laatst al verkocht. dus helaas ik heb geen achterlichten meer liggen.
|
|
||||
|
||||
ik heb nog de achterlichten liggen van mijn g60, kijk maar onder golf g60 project op dit forum dan zie je de foto die zijn te koop
die zijn helder wit/rood alleen er zit een orange kapje in, maar dat kan je eruit halen