|
|||
|
|||
Golf Mk1 Cabrio Ronal Turbo's, Golf 1, Schroefset., Cabrio
Hallo
Ik bied hier bijn Golf 1 Cabrio aan Ik doe hem wel omdat ik een andere auto wil De auto is altijd goed onderhouden De auto Heeft Net een NIEUWE APK. Daar ik de auto zonder problemen door heen gekomen Opties Lijst: Supersport Schroefset Ronal Turbo Als nieuw met bandenmaar 185/45R15 ook als nieuw Smoke Koplampen Paarse Gloed Heldere Knipperlichten voor in de bumper Heldere Knipperlichten in het Spatbord 3 teller in de midden console olie Themperatuur, Accu volt, Olie Druk audio instalatie Windscherm lederen intreur Bestuuders Stoel Niet super netjes meer. Vr6 Lip spaghetti spruitstuk Supersprint uitlaar systeem van voor tot achter Kn Filter Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn Onderdelen die pas geleden vervangen zijn +- 100km Geleden: Remschijven Remblokken Olie filter Olie Koelvloeistof Thermostaat Flens waar de sensors in zitten Accu Accu Klemmen Themperatuur sensor. en nog paar kleine dingetjes Distributie riem is +- 3500 KM geleden vervangen Auto is altijd goed onderhouden Heb er nog wat bonnen bij van onderdelen. de auto ziet er nog gewoon netjes uit. Inruil andere auto kan: Toyota Corolla, Golf 3, 4. of heb je wat anders mail gerust graag met foto's naar rickyboy1991@hotmail.com Voor minder dan 3500 gaat de auto niet weg Kan altijd overlegt worden Beller is sneller 0654747204 Mvg rick foto's zie markplaats http://link.marktplaats.nl/268345705 Mij niet mailen aub,ik plaatst deze auto voor me kameraad op het forum... |