|
|||
|
|||
Aandrijfassen MK2 1.8 8V
Hallo,
Ik ben opzoek naar zowel de linkse als de rechtse aandrijfas, Mocht je er maar 1 hebben dan kun je altijd even mailen met de prijs erbij , boesewinkel@gmail.com Groeten Stijn |
|
|||
|
|||
Alleen de assen of compleet met kineet?
|
|
||||
|
||||
Ik zei nog dat hij 't er even bij moest zeggen dat ze compleet met homo's moeten.
Maar volgens Stijn was dat wel vanzelfsprekend.. niet helemaal dus! Maar voor alle duidelijkheid, ze moeten compleet zijn.. alles erop en eraan
|
|||
|
|||
Die komen straks onder mijn 8klepper vandaan, 1800. Maar weet niet of er haast bij is?
|
|
|||
|
|||
Quote:
nouwja haast, binnen nu en 1 week ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij kan ze anders daarna toch gewoon naar de nieuwe eigenaar opsturen...?
|
|||
|
|||
Ga ik niet redden joh... helaas!
|
|
|||
|
|||
Quote:
ga iemand anders vervelen gast |
|
||||
|
||||
ik heb er hier nog 2 liggen compleet en in goede gebruikte staat.
komen alleen van een 16v af, deze hebben 100mm flensen. sommige 8v's hebben ook 100mm flensen dus dit moet je sowieso even na meten, mocht je 90mm hebben dan heb ik hier anders ook nog wel 2 100mm bak flensen liggen die kun je dan zo over zetten en dan past het ook. de assen samen 50,- is binnen nu en morgen af te halen, opsturen kan ook dan word het dinsdag op de post. donderdag in huis. kost 6.70 extra
Golf 2 diesel circuit racer. Vwmk2driver, voor aanpassing en revisie van versnellingsbakken !! Last edited by vwmk2driver : 26-07-2009 at 21:34. |
|
|||
|
|||
Quote:
Als ze compleet moeten zijn ook even het modeljaar erbij Zit nl vanaf 88 nog verschil in de buitenste homokineet Alles boven de 66kw[90pk] hebben aan de bak 100mm Last edited by golf mkII 16v : 27-07-2009 at 11:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
Op je aandrijfasje getrapt?
|
|||
|
|||
Jezus Christus
|