|
||||
|
||||
Mivw 2009
Even een paar impressie foto's voor degenen die nog twijfelen over morgen.. gewoon gaan dus!
|
|||
|
|||
tot morgen Cor
|
|
|||
|
|||
Kan helaas niet aanwezig zijn, maar een hele mooie locatie.
Zo aan de fotos te zien ! Ben benieuwd naar de fotos morgen !
|
||||
|
||||
Heb er echt super veel zin in!!! Zijn er nog meer foto's van de voorbereidingen?
|
||||
|
||||
Dit wordt legendarisch.
|
||||
|
||||
Ik heb er ook zin in. Moet morgenochtend alleen de auto weer iets omhoog draaien, want kan nu het plein niet meer af hier. Ietsje te laag. Maar dat ik erbij ga zijn is zeker. Wil dit niet missen.
Grt Marko
|
||||
|
||||
Beetje Ultimate Dubs idee krijg ik bij die hangaar.. dat is alleen maar goed
|
||||
|
||||
Crew is al een tijdje opweg,we zitten rond nieuwegein op de A2 te verzuipen
tot straks! |
|
||||
|
||||
Ziet er super uit. Ik kan helaas niet.
Hopen dat het weer beter word jongens! Fijne dag
|
||||
|
||||
Vanaf een uurtje of 11 gaat het droog worden
volgens de buienradar dan.
|
|||
|
|||
holly sh.t!!!
ik krijg vandaag mijn nieuwe bolide,dus helaas voor mij........... veel succes daar en mooi weer
|
||||
|
||||
daar baal ik van dat de jetta nog niet klaar is....
volgende keer beter
|
||||
|
||||
De 1e keer dat ik er niet bij was
Volgend jaar neem ik op tijd een vrije dag
|
||||
|
||||
Ben net weer terug, Het was een superlocatie. Alleen het weer was slecht.
Maar wat een mooie auto's! Gelukkig waren wij op tijd, en konden we nog binnen staan. |
|
|||
|
|||
Stonden de rubberstrepen nog voor de hangars?
Die hebben we 2 weken geleden tijdens het ODC Round 3 achtergelaten. www.opendriftchampionship.com Grtz, Roeland. |
|
||||
|
||||
De catering was niet heel vlug. EN het weer, ja, dat kun je nu eenmaal niet bestellen zoals je het wilt.
Locatie was geweldig, daar kun je nog eens wat auto's kwijt. Aankleding van het hele terrein was ook leuk gedaan en natuurlijk stonden er echt super auto's. voor de organisatie. Op naar 2010. Grtz Marko
|
|||
|
|||
Nou ik zit weer op mn werk helaas,want ik moest er om 14u al weg.....
Ondanks het slechte weer toch echt veel auto's. De eerste tig auto's die binnenkwamen mochten in de Hangar staan, en gelukkig hoorde wij daarbij!!! Helaas stonden we niet allemaal bij elkaar, mn vriendin stond aan de andere kant v/d hal maar dat mocht de pret niet drukken.... Het niveau van deze meeting was echt heel hoog. Ik heb me al met al dus PRIMA vermaakt en het was de 15,- entree dan ook zeker waard Hier de foto's! En mijn nieuwe aanwinst! :P Link naar m'n foto's! --> CLICK!!! NOTE: Iedereen die foto's in high res wil hebben, PB me! |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
was gaaf ja, veel dikke bakken gezien, jammer van de regen alleen, locatie is superdik daar, op naar volgend jaar!