#1
|
||||
|
||||
brandstof pomp webers
ik ben nog op zoek naar een brandstof pomp voor de webers. maar ik heb geen idee welke ik moet hebben.
Op ebay vond ik deze http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-C...VehicleQ5fParts Is deze uberhaupt geschikt? Bedankt Gr |
#2
|
||||
|
||||
ligt er aan hoeveel opbrengst je wil Wat voor motor ga je voorzien van webers?
Kijk anders even bij biesheuvel http://www.biesheuvel.nl/store/prod..._replica_redtop http://www.biesheuvel.nl/store/prod...top_benzinepomp http://www.biesheuvel.nl/store/prod...top_benzinepomp http://www.biesheuvel.nl/store/prod...___ook_diesel__ |
#3
|
||||
|
||||
die pomp is wel geschikt voor de webers, maar heb je een kleine motor 1.1 of 1.3 oid kun je beter de standaard pomp gebruiken, werkt prima!
voor gti kun je een 16v (mk2) pomp ook wel gebruiken als de rest van de motor enigsinds origineel is. bij een opgevoerde motor willen de webers met volgas acceleratie wel eens leeg raken... als ik me niet vergis levert een 16v pomp (oude type,kr dus) tussen de 8 en 9 psi (0.6bar) en deze hierboven levert tussen de 5 en 7 psi (0,5bar) dus ja...
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ Quote:
Last edited by knedel16vweber : 11-06-2009 at 20:53. |
#4
|
||||
|
||||
bedankt voor de reacties,
Er komt een 2.0 8v uit een golf 3 in , en daarop de webers. kan er dan nog steeds een kr pomp op? Bedankt. Gr |
#5
|
||||
|
||||
dus deze zou een mogenlijkheid zijn?
http://www.biesheuvel.nl/store/prod...top_benzinepomp en hier mischien een domme vraag: Webers hebben ook geen retour leiding nodig? Gr |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
jazeker wel, anders zouden ze "overlopen" als je 120 rijd met 3000rpm. let niet op de kelkjes, ik had toen effe nix anders dit is ook niet echt optimaal maar heb je un id. bij de nieuwe motor ga ik de retour na de rechter weber monteren zodat je een mooi rond circuit krijgt zeg maar. en de kr pomp is gewoon te gebruiken hoor, want wat ie niet nodig heeft aan benzine, gaat gewoon weer RETOUR groet frank
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ Quote:
Last edited by knedel16vweber : 11-06-2009 at 22:48. |
#7
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat je het opvoerpompje van een 16V bedoeld....als je de hoofdpomp van een K Jetronic motor gaat gebruiken, die pieken van 10 bar leveren zou ik niet aan de voorkant van de auto gaan staan als je hem start...
Even voor de duidelijkheid, niet dat er straks ergens een auto in de fik staat. Wij gebruiken meestal die Red Top pompen en persoonlijk vindt ik die het fijnste, dan hoef je ook geen retour aan te sluiten aangezien die pompen gewoon stoppen als ze weerstand krijgen, dus als de vlotterkamers vol zijn.
__________________
Groeten, Jeroen. Last edited by bolku : 12-06-2009 at 00:34. |
#8
|
||||
|
||||
Heb ik die ook nodig als ik 2 40mm Solexen op mijn 1.6 wil knallen? (Sorry voor de topic vervuiling )
__________________
Seat Exeo ST 2.0TDI Style 2013
|
#9
|
||||
|
||||
Quote:
je bedoelt deze? http://www.biesheuvel.nl/store/prod..._replica_redtop Bedankt! Gr |
#10
|
||||
|
||||
heb nog een facet weber pompje liggen die bij biesheuvel wegkomt, mag voor zacht prijsje weg, doe er niets meer mee
|
#11
|
||||
|
||||
Quote:
en die zou geschikt zijn? |
#12
|
||||
|
||||
Je kunt ook een pomp van een motorfiets pakken. Die worden zonder retour aangesloten en stoppen met pompen bij een 0,15 bar overdruk. Officiëel hebben webers ietsje meer nodig volgens mij, maar het werkt in ieder geval prima op een 1.3 met webers.
|
#13
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt voor je reactie . ja ok , maar ik heb een 2.0 dus ik moet weten of het daar goed op werkt. Gr |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
@ Bolku Deze bedoel je?
__________________
golf 1 gti '77 under construction Passat dsl '80 130 PK TDI Passat station 2004 130 PK TDI |