|
|||
|
|||
tombiggelaar
Hee iedereen,
ik ben tom, ben 20 jaar en rijd sinds een maandje of 7 een Golf 4 highline V5 170pk. vind het natuurlijk totaal geen probleem om achter mn sportstuurtje in mn sportstoeltjes in rap tempo wat km weg te frete! sinds paar weekjes andere velgjes eronder gelegd. 19inch Rs6.. dus dat was wel een hele verbetering met de standaard 16inch bbsjes die er onder zaten. ben nog niet klaar met mn Golf maar ben ook nog maar een student dus t geld komt nog niet heel hard binnen rennen.. maar t begin is iig gemaakt. wil 'm na de zomervakantie nog verlage d.m.v. een mooi schroefsetje want hij staat nu nog veel te hoog. verder een mooi en subtiel spoilertje achterop en binnenin nog 2 subwoofertjes voor onder de voorstoelen. groetjes Last edited by tombiggelaar : 06-06-2009 at 19:22. |
|
||||
|
||||
welkom hier
foto's doen veel
|
||||
|
||||
Welkom mede brabander.Veel plezier hier op het forum en zoals hier boven al gezegd wordt ze geilen hier op foto's dus kom maar op de plaatjes.
|
|
|||
|
|||
ja klopt, de foto's moesten er idd nog op. maar bij deze staan er een paar op!
and thanks for your welkome |
|
||||
|
||||
Mooie golf 4 hoor.Inderdaad nog een beetje laten zakken is al weer een groot verschil.
|
|
||||
|
||||
De 16" originele velgen, zijn die te koop?
En een nette wagen heb je! |
|
|||
|
|||
mooie 4 heb je daar !
(ik ga ook weer studeren denk ik !!) gr. Martijn
|
|||
|
|||
RubenD,
nee die 16inchjes komt winter rubber onder. dan blijven deze 19 ook mooi schoon en heel in de winter. als ik me nog bedenk weet ik je te vinden. groete |
|
|||
|
|||
Biggelaar van de motoren?
|
|
|||
|
|||
Nope, niet van de motoren.
wel van parket vloeren www.biggelaar-parket.nl |
|
|||
|
|||
Quote:
Hahaha ok, das ook leuk. Alleen Ducati,s vind ik leuker |
|
|||
|
|||
jaa had ik ook niet erg gevonde
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die ken ik ook zitten/zaten in Oisterwijk in mijn oude woonplaats. |
|
||||
|
||||
Welkom,
Leuke mk4 heb je. Kameraad van mij rijd ook met dezelfde wieltjes. Hij heeft die golf wel verlaagd. Zeer netjes, goeie combi