|
||||
|
||||
US stukken voor Mk3
Even een klein vraagje voor de echte kenners:
Wat is er zoal voorhanden van US parts voor een golfke 3? Graag jullie respons mister_minister |
|
|||
|
|||
voorbumper, achterbumper, achter lichten, bekerhouder in console, armsteun met met lederen handrem handle, dat is voor zover ik t weet !
mvg, Marcel |
|
||||
|
||||
Mijn broertje heeft een USA MK3, maar inderdaad komen de meeste onderdelen uit Mexico?? Wat zoek je precies? Hij heeft geloof ik nog wel het een en ander liggen.
Gr, Ronald |
|
|||
|
|||
@Ronald
ik ben ook nog opzoek naar wat usa delen voor een golf3 Ik zoek de roosters nog voor in de voorbumper en smoke side markers of de orginele voor in de bumper. en als je broertje toevallig nog een achterbumper of andere delen heeft laat t me maar weten. t is gemaakt in mexico staat er in mn voorbumper. mvg, Marcel |
|
||||
|
||||
Ik zou eveneens graag een us voor en achterbumper aankopen maar tot hiertoe nog niet vaak tegengekomen, iemand een idee...
|
|
||||
|
||||
usa heeft toch ook een andere achterklep??
|
||||
|
||||
Quote:
Als het goed is wel inderdaad, voor de kleinere kentekenplaten
|
||||
|
||||
Hier een paar foto's van de auto van mijn broertje. Zijn wel een paar dingen veranderd, maar niet aan de USA-look.
|
|
||||
|
||||
Heb nog wel een komplete te koop.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bumperset of wagen?! |
|
||||
|
||||
Quote:
Wagen met de complete US uitrusting er nog op en in. incl. zwart leder. |
|
||||
|
||||
Quote:
gaat de wagen in onderdelen weg want de bumpers en de kofferklep interesseren mij wel vanwaar ben je ergens? mister_minister |
|
|||
|
|||
Zo te zien gaat de wagen compleet weg
|
|
||||
|
||||
Vooralsnog gaat ie compleet weg, zo niet heb ik voor de bumpers en achterklep al iemand
heb nog wel een achterklep met roest onder aan het dorpeltje over. kom uit aalten |
|
||||
|
||||
Quote:
Kan je me eventueel foto's doorsturen van die kofferklep? mister_minister001@hotmail.com grtz |
|
|||
|
|||
Mocht die Usa in onderdelen gaan, dan wil ik de spatschermen wel kopen.
Mits er geen antennegat in zit en ze rotvrij zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
is goed zal ik vd week ff maken. mail me ff als het te lang duurt, dan ben ik het denk ik vergeten Quote:
hou het in mn achterhoofd |
|
|||
|
|||
Ik kan ze eventueel op de meeting in DPL mee nemen
|
||||
|
||||
@ Ronald:
Jawel hoor... Je broer heeft de originele koplampen met de bekende 3 pukkeltjes in het glas vervangen door die aftermarket lampen. Net als de knipperlicht units met (standaard in de USA) oranje stadslichten. Coole bak hoor, daar niet van! |
|
||||
|
||||
us parts
kan er iemand mij zeggen wat het verschil is tussen die achterste bumper van amerika en de europese?
heb namelijk achter de niewprijs van voorste en achterste bumper gaan vragen in garage... voorste bumper 280+btw= gaat nog maar de achterste 445+btw en dat is wel wat minder |