|
|||
|
|||
inhouden vento bij gebruik richtingaanwijzer
Wie kan me helpen? ben in bezit van een vento uit 1991, 1.8, 66 kw.
de motor houd in bij gebruik van de richtingaanwijzer. Als de motor warm is wordt het probleem erger. bij normaal gerbuik "loopt"de motor netjes, en zonder inhouden. vorige maand een grote beurt gehad, en vervangen de distributieriem en snaren, bogies, olie, olie en luchtfilters, brandstoffilter. heeft iemand een idee? naar mijn mening is dit een elektronica probleem. de auto heeft de afgelopen 2 jaar wel stikgestaan. |
|
||||
|
||||
lijkt erop dan dat je richtingaanwijzer nogal wat stroom trekt, zoveel dat je computer te weinig krijgt
|
|
|||
|
|||
kortsluitinkje bij je richtingaanwijshendel of in 1 van je knipperlichten zou ik zeggen
|
||||
|
||||
stekkers loshalen, inspuiten met contactreiniger en terugzetten. Bij alle stekkersaansluitingen zou ik dat doen, vooral onder de motorkap/zekeringenkast/stuurkolomschakelaars.
|
|||
|
|||
maar dan zouden de zekeringen toch door moeten branden?
|
|
|||
|
|||
relais kapot
kan het ook zijn dat er een rails kapot is?
|
|
||||
|
||||
Quote:
rails kapot?? ('kon het niet laten )
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |