|
||||
|
||||
Nero Serpente
Hallo allen
Ik ben Peter uit Hoogeveen ben van bouwjaar 1983 en heb altijd binnen geslapen... Na jaren van afwezigheid uit de VW scene sinds gister weer in het trotse bezit van een Golf Na lang aandringen van mijn kameraden en omdat ik toch eigenlijk wel weer is een Golfje 2 wou hebben heb ik gister de knoop doorgehakt en mijn andere auto ingeruilt op deze Golf. Namelijk een vers geimporteerde Golf 2 1.8CL Automaat van 86 Word dus nog belastingvrij en kan hem nu al als oldtimer verzekeren Auto heeft origineel maar 117.000km gelopen en hij komt van de eerste eigenaar (een vrouw van 1938 haha). Ik ben er zeer content mee en wat rijdt dat relaxt zo'n automaatje, en wat een rust in het interieur en alles, ja die Duitsers wisten wel hoe ze degelijke auto's moesten bouwen Plannen, niet heel veel, paar plekjes netjes maken, met de buik op de grond met een schroefsetje en een paar leuke tijdsoriginele wieltjes en nieuw chroomwerk + bumpers Heb hier alvast een paar slechte fototjes. Heb hiervoor talloze auto's gehad waaronder een Golf 1.3CL van 92, type 2 GTI 16V, type 2 1.6, en type 1 GTI van 83 en altijd leuk om mensen van vroeger nog steeds te zien op de VW forums. Denk dat ik veel plezier van dit autotje ga hebben, gistermiddag al 200km gereden en wat rijdt dat ding lekker zeg! Groetjes, Peter |
|
||||
|
||||
Welkom, leuke basis!
|
|
||||
|
||||
thnx Hier wat betere fototjes van vandaag op de All Car Meeting in Ruinen, volgens mij had ik de meest originele Golf daar haha :p
|
|
||||
|
||||
mooie foto's die laatste 2 jah
|
|
||||
|
||||
Welkom... je mk2 ziet er uit als een mooie basis!
|
|||
|
|||
Welkom nette golf2!
|
||||
|
||||
Welkom.
Ontzettend mooie golf, super basis!
|
||||
|
||||
heb hem maandag wel zien staan in ruinen
mooi golfje, zuinig op zijn
|
||||
|
||||
sinds ik een e30 heb komen er steeds meer (oud)e30 mannen hier..
|
||||
|
||||
welkom
en een nette auto goeie basis voor een old-skool.. |
|
||||
|
||||
thnx kerels!
@ Richard, E30 heb ik nog steeds he De afgelopen paar daagjes wat dingetjes gedaan aan de Golf Allereerst APK Waren een paar kleine dingetjes wat moesten gebeuren niets ernstigs dus dat maak ik volgende week in orde En verder een mooie *bling* veerpootbrug geplaatst, voornamelijk voor de stevigheid en aangezien er straks een schroefsetje onder komt toch wel net zo lekker En vandaag de motorruimte gereinigt. Is al een stuk beter dan dat het er uit zag Nieuwe originele chromen lijstjes in de klinken gemonteert Verder eindelijk maar is de radio ingebouwt en wat kleine dingetjes vervangen en/of gangbaar gemaakt. Meer updates volgen want er liggen alweer wat dingetjes klaar |
|
||||
|
||||
lekker retro karretje ziet er super mooi uit
|
||||
|
||||
thnx kerel
Vandaag weer een klein dingetje gedaan. RVS gepolijst sierstuk aan de originele demper laten lassen, staat weer mooi vind ik en beter dan zo'n roestig ding En heldere kruiskoplampen gemonteert. Ook weer een mooie originele chromen antenne op de kop getikt aangezien de oude afgebroken was en profisorisch gerepareert met een houten stokje :p Dus die ga ik morgen ff monteren. Verder een schroefset bestelt! Volgende week binnen! |
|
|||
|
|||
Mooi karretje, stond bij Jan Los toch? Heb die van mij daar ook gehaald!
Kan je toevallig niet nog z`n antenne op de kop tikken? |
|
||||
|
||||
Klopt idd daar heb ik hem vandaan Men Rover 220 GSI ingeruilt
Antennes zijn erg schaars heb ik al gemerkt, vandaag op de sloop rond gelopen helemaal niks, bleek een kennis van me nog 1 in zen schuur te hebben liggen |
|
||||
|
||||
Nette auto, verlagen bbsen er onder orginele koplampen weer monteren en klaar..
|
||||
|
||||
Vandaag vanuit men werk rechtstreeks naar de zaak gegaan waar een nieuw schroefsetje op me lag te wachten Uiteraard direct gemonteert.
Ziehier het resultaat Ding rijdt apestrak en stug nu, setje kan nog wel wat lager maar daar is niet meer mee te rijden. Zo kan ik nog prima over drempels |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit! Nu alleen nog ff andere wielen eronder..
|
|
|||
|
|||
zit er goed uit! ja effe mooie wielen eronder en dan heb je een strakke golf2
|
||||
|
||||
Hoepels passen hier deze week en hij is af
|