|
|||
|
|||
timo's mk1 '76 gls 16v
goededag beste forum bezoekers
Ik ben timo,23 jaar, kom uit heemskerk en ben al een jaar of 2/3 bezig met me golf 1 '76 gls 1.6 (niet full-time natuurlijk) zou wel erg lang duren dan heb hem opgehaald in duitsland en stond vanaf 94 stil volgens de eigenaar! hier wat foto's hoe hij er bij stond: [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] stond er dus niet zo mooi bij zoals jullie zien heb alleen geen foto's meer van het inlassen van delen en dergelijke (telefoon kapot gegaan) ja idd ziek van set-up van de auto: rondom remmerij assen van scirocco front van een gti nieuwe achteranden ingelast stuk dorpel nieuwe tankvulpijp paravanplaat eruit blok 16v van een golf2 aanpassingen blok: gasklep geflowd catcams setje van bolku-tuning inlaat poorten geflowd voor de rest alle lagers enz nieuw erin supersprint voor tot achter (rvs) remleidingen rvs benzineleidingen rvs zelfgemaakte halfopen luchtfilterbak rvs de auto word gespoten in ibis weiss (wit van audi s5) hier wat foto's van het blok: [IMG] [/IMG] inlaatpoort [IMG] [/IMG] zuigers voorzien van nieuwe zuigerveren en nieuwe drijstanglagers [IMG] [/IMG] krukas hoofdlagers/tappen laten slijpen en ondermaat lagerschalen [IMG] [/IMG] gasklep geflowd foto achteras remmerij en voor remmerij [IMG] [/IMG] alles is voorzien van nieuwe rubbersschijven revisisets enz [IMG] [/IMG] hier de voorremmen met velg foto's motorruimte [IMG] [/IMG] alleen helaas hier nog met de verkeerde hoofdremcilinder maar de goede zit er al op [IMG] [/IMG] radiateur enzo netjes in lak gezet hier een foto van het blok in de auto [IMG] [/IMG] luchtfilterhuis en carterventilatie en gepolijst dynamo [IMG] [/IMG] chrome spiegels handgrepen en tankdop [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] voor de rest heb er schroefveren ondergezet stabi stangen voor tussen de draagarmen (rvs) en achter tussen de schokbrekertorens___ [IMG] [/IMG] hier een foto van het front (geen foto's dat ie nog nie gespoten was) [IMG] [/IMG] hier een foto van mij dashboard zel een plaat gemaakt voor om de teller heen (je moet wat he ) [IMG] [/IMG] moet nog een paar dingetjes doen chrome lijsten in de rubbers invoeren keuren en dan eindelijk de weg op motor draait perfect en ook al stiekem wezen rijden natuurlijk!!!! gaat als een malle!!! p.s. alvast bedankt voor het bekijken van me thread m.v.g. timo Last edited by timo : 23-05-2009 at 17:42. Reason: update |
|
||||
|
||||
Dit ziet er lekker uit....!!! Oranja en wit is de shit...!!!
|
|||
|
|||
Quote:
lkkr dan |
|
|||
|
|||
zo dat ziet er goed uit zeg! hou je het orginele interieur erin?
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja zoveel als het kon op de teller na dus en het stuur |
|
||||
|
||||
Leuk ding
Alleen wel jammer dat je het sleepoog aan de voorkant er niet afgehaald heb.....(hoort niet bij een 76er)
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Quote:
ja idd maar wel makkelijk heb liever dat ie aan het oog word geslepen dan aan de bumper komt binnenkort miss te koop trouwens iemand een idee hoeveel ik er voor kan vragen???? alles is nieuw banden motor koppeling alle rubbers en dergelijke maar dan ook egt alles heb er zelf ongeveer 6500euro inzitten zonder uren uiteraard!!!!!! |
|
||||
|
||||
Wat de gek ervoor geeft....de 1 vind het een oude stink Golf...de andere krijgt een harde plasser bij zoiets
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Harde Plasser.... Waar ik H'kerk staat ie ongeveer? Kan ik ff kijken voor je hem verkoopt! Pm anders maar ff!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom? Ik wil nog wel eens een stukje knallen samen met jou Golf 1 en mijn 16V Ciao Erdem |
|
||||
|
||||
Gewoon houden.....
|
|||
|
|||
Quote:
ja eigenlijk wel he |
|
|||
|
|||
resize je foto's effe
|
|
|||
|
|||
Quote:
zal ik doen |
|
|||
|
|||
Nog nieuws??
|
|
||||
|
||||
hoi timo.
Heel mooi project. zou je voor mij een close up van de hoofdremcilinder met bekrachtiger willen maken. welke heb je gebruikt. ben zelf ook druk bezig maar loop tegen het een en ander aan. alvast bedankt.
|
|||
|
|||
Mooi interieur en dito wagen, jammer dat je je tellerunit niet aangepast kon krijgen.
Zit er ook een 2y bak onder? |
|
|||
|
|||
ja sorry jongens beetje druk met andere dingen de laatste tijd maar wil hem half augustus zeker op straat hebben!!!!
en ja er zit een 2y bak onder en ik zal weven een foto van de hgoofdrem cilinder maken groeten timo |
|
||||
|
||||
Quote:
en die matjes/vloerkleed/tapijtjes?
|
||||
|
||||
Quote:
Geniale dingen zijn het! |