|
||||
|
||||
16 augustus - 1e VW-Speed Summer Show ~ Hellendoorn
We komen zo snel mogelijk met meer nieuws, dus hou dit topic en onze site http://www.vw-speed.nl in de gaten. Je kunt je op onze site ook aanmelden voor de nieuwsbrief, hierdoor blijf je op de hoogte van de laatste stand van zaken, dus meld je aan
Last edited by Crosne : 17-05-2009 at 10:45. |
|
||||
|
||||
tegelijk met VAGFest
|
||||
|
||||
Vagfest is niks meer.
|
||||
|
||||
we hadden de datum al voordat vagfest hem bekend gemaakt had. Andere datum is voor ons helaas geen optie i.v.m. de lokatie.
Na onderling overleg hebben we toch voor deze datum gekozen, omdat VAGFest voor velen al niet meer dat is, wat het ooit was, dus misschien is dit voor de thuisblijvers een leuk alternatief. Wij zien deze meeting vooral als trial voor een eventueel groter evenement.
|
||||
|
||||
heb er nu al zin
|
||||
|
||||
en de voorkant van de vliegert
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Zonde dat het samen valt met Vagfest . Anders was ik wel even komen kijken, en dat Vagfest niks meer is is redelijk overdreven. Je moet het zelf leuk maken!
|
|
|||
|
|||
Je kan de wekker toch zondag ochtend lekker vroeg zetten, boel bij elkaar rapen en dan 'even' stukje omrijden
|
|
||||
|
||||
ik kom wel even lang kan mooi met marten oprijden
|
|
||||
|
||||
waar in Hellendoorn?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Aan de vliegert te zien bij het hippisch centrum t'oale spoor |
|
|||
|
|||
Quote:
dat moet op elk treffen volgens mij Ernst maar idd VAG fest is niet meer wat het was maar omdat het een weekend meeting is lukt het "leuk maken" vaak wel ik zal wel in Helendoorn aanwezig zijn , valt mooi in mijn/onze vakantie Last edited by Alberto : 15-05-2009 at 12:28. |
|
||||
|
||||
Hellendoorn I'll be there
|
|||
|
|||
denk niet dat ik ga !?
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Ik ga hier zeker heen, tis bijna een thuiswedstrijd!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ach, wat het geweest is, vroegah was alles beter, kwaliteit maak ik wel met vrienden en een drankje en auto's. Ik snap dat Speed ook niet bewust die datum heeft gepakt maar ik zie mezelf na een weekend heftig feesten niet even die kant op rijden. Zeker niet gezien alle gadgets die mee moeten . |
|
||||
|
||||
Het is bij mij om de hoek dus kom zeker ook hier even langs ! Toppie
|
||||
|
||||
Misschien ook aanwezig, op mn b-day
|
|||
|
|||
Quote:
Dat zeg ik , dan lukt dat nog wel , maar de meeting op zich vind ik het rijden niet meer waard ,(nu is het voor jou stukkie dichter bij, dus makkelijker) Ik vond het erg tegen vallen laaste keer Maar ik begrijp dat er in Helendoorn Geen VF stand zal staan Last edited by Alberto : 16-05-2009 at 06:04. |