|
||||
|
||||
Nieuwe aanwinst!!
Sinds vanmiddag deze onder de carport staan:
Een '86er Golf cabrio met een 1.8 carburatiemotor (motortype moet volgens sticker in kofferbak AEN wezen???) Op Mobile.de gevonden en aangezien de Golf die ik eerst op het oog had verkocht was nu voor deze gekeken en gelijk meegenomen. Het is mijn allereerste Golf 1 dus ben een echte leek op dat gebied. Kheb de auto wel op de brug mogen bekijken en heb nergens roest ontdekt. Ook niet op de wielkasten. Achter de verbreders heb ik alleen even gevoeld en voelde niet krokant. Wel wat butsen en deuken rondom. Evenals een slechte accu en dynamo en 2 gladde achterbanden en een slecht dak. Wel nieuwe remmen en uitlaat, verdelerkap en bougiekabels en een VW Gamma radio met 6CD wisselaar uit een Golf 3 meen ik. Maar het is puur als hobby en heb alle tijd om hem klaar te maken. Heeft 214000 km gelopen en is 3e eigenaar. Nagenoeg orgineel (op de achterbumper na) Interieur is ook niet al te best meer en word tzt vervangen. Heb nog niet heel veel plannen met de auto. Eerst maar eens technisch onder handen nemen en de rest doen we beetje bij beetje..... Maar hier nog een paar pictures: Vooral op de laatste foto is goed te zien dat het dak slecht is en dat de auto wat ''welvingen'' heeft in het plaatwerk..... Ben benieuwd naar de reacties!
2008-2010; Golf GTD Special '96 2010- ????; Berlingo HDi '02 Project: Golf I Cabrio '86 Last edited by Wolgast : 29-04-2009 at 20:57. |
|
|||
|
|||
met een beetje liefde (en de nodige euro's) word dit een heel net wagentje !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Zeker wat moois van te maken!
Mooie kleur ook!
|
||||
|
||||
Mooie basis en met een beetje poetsen ook een hele mooie kleur
|
||||
|
||||
Mooie aankoop! Hou ons op de hoogte met de vorderingen! Suc6! Grtz!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
|||
|
|||
kom zaterdag ook FF naar Dokkum .
drukken we die ''welvingen'' wel even weg leuke auto om wat van te maken .nieuw dak maakt al veel goed |
|
||||
|
||||
Tsja Alberto.. Das dan 1 van die nadelen dat ikniet naast de deur woon....
Maar idd... een nieuw dak zou heel niet gek zijn, en een ander interieur, en een...,en een.... Eerst moet ik even het probleem accu/dynamo oplossen. Want 1 van beide is gaar. Kan de auto met startkabels starten en dan loopt ie gelijk. Maar na 150 km rijden zette ik hem uit en was er te weinig stroom om hem nog te starten.... Ook bleef bijv tijdens de rit de binnenverlichting knipperen... Dus vermoed de dynamo... En voor de rest, thanx voor de positieve reacties tot dusver!!! Hou iedereen uiteraard op de hoogte van de vorderingen al zal het niet snel gaan...