|
|||
|
|||
Project Golf 1 GLI cabrio '79
Hier mijn Toekomstige volkswagen golf GLI
ben een noob in verband met auto's opknappen. (dus tips altijd welkom en ook stukken simon.vanorshoven@gmail.com) In het dak zijn 2 gaten in. (zoek dus nieuwe dakbekleding) Deuk in zijflank. Binnenin ziet hij er nog goed uit. Last edited by schaap : 30-03-2009 at 18:07. |
|
|||
|
|||
welkom schaap
waarschijnlijk zal je hier veel tips krijgen mooie auto uit welk jaar is hij? het is alleen wel jammer dat er gras groeit in je dak. snel vervangen roest beetje bij werken verlagen en rijden maar komt helemaal goed |
|
||||
|
||||
dude..
Voor een noob wordt dat een enorme puist werk. wel een tof ding. Welkom en succes! |
|
|||
|
|||
het word mijn eerste auto dat ik ga opknappen maar ben wel een handig persoon dus daar al geen probleem
|
|
||||
|
||||
succes met je mosmobiel!
|
|
||||
|
||||
is dit nou 'groener rijden'?
succes |
|
|||
|
|||
Naam bij de auto of auto bij de naam gezocht:
Welkom en suc6 met het opknappen |
|
||||
|
||||
als je er maar geen gras over laat groeien dan
welkom en veel sterkte met dit project!
|
||||
|
||||
Succes ermee!
|
||||
|
||||
welkom hier,
succes met deze auto. uit welke bouwjaar komt deze cabbie
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was ook mijn eerste gedachte Succes, maak er iets van
|
||||
|
||||
Het gras is altijd groener aan de bovenkant
Jij bent voorlopig van de straat, wat een vracht werk! Jan
|
|||
|
|||
het is een 1600CC 1979
|
|
|||
|
|||
So das leuk een van de allereerste cabrio;s dus!
Heb je die van een vuilnisbelt geplukt ofzo? |
|
|||
|
|||
neen stond bij mijn nonkel in zijn tuin.
Hij staat intussen bij mij thuis, ga vanavond aan de motor werken zien of ik hem kan laten draaien. |
|
|||
|
|||
vergeet geen foto's te maken die zien we graag maak er anders een project van hier op het forum. kunnen we je meteen helpen als je vragen hebt.
|
|
|||
|
|||
Project Golf 1 GLI cabrio
zal dit weekend wat foto's maken.
Kan er iemand wat meer info geven hoe die GLI motor juist in één zit? simon |
|
||||
|
||||
neem aan dat je hem gratis gekregen hebt? man man, dat word een complete restauratie. aardig wat roest bijwerken/plaatwerk vervangen of niet?
heb je al wat meer foto's van de staat van het interieur of het motorblok? loopt ie nog wel?
|
|||
|
|||
hij zegt
-------------------------------------------------------------------------------- neen stond bij mijn nonkel in zijn tuin. Hij staat intussen bij mij thuis, ga vanavond aan de motor werken zien of ik hem kan laten draaien. -------------------------------------------------------------------------------- hij loopt dus niet en wat wil je weten van je motor? ik heb 1 tip koop een vraagbaak. daar staat heel veel info in en kost een bijna niets |
|
|||
|
|||
zal ik doen
Last edited by schaap : 30-03-2009 at 19:04. |