|
|||
|
|||
golf mkII weg-> bora!
na mijn golf verkocht te hebben, heb ik nu een bora 1,9 TDI met vol beige leer hier een pic!
zal binnenkort even meer maken greetz G-J |
|
||||
|
||||
Mooi ding, veel plezier ermee.
|
||||
|
||||
en jij komt geloof ik uit Hardenberg of omgeving want zie je geregeld rijden vanuit autoshop vd berg, ik werk bij de carwash namelijk
Ciao by the way, mooie auto
|
||||
|
||||
Dat is een hele verandering , wel een dikke wagen zo te zien
|
||||
|
||||
hmm very nice
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Tof apparaat!
|
|
|||
|
|||
Je staat altijd naast Stroeve zaterdags, en kom je wel eens tegen opt industrie hier in Emmen.
|
|
|||
|
|||
kan kloppen ik werk in emmen bij bpc ik kom d'r wel niet zo vaak haha zitmeer in het buitenland!!! wat voor auto rij jij dan kan ik er evn op letten!
|
|
|||
|
|||
Rij in een donkerblauwe golf 4, met in zomer RSen en nu op groene winterwielen.
Heb wel eens naar je geseint, en hand opgestoken! |
|
|||
|
|||
nieuw wielen!!
|
|
||||
|
||||
vette bora
wielen staan er super onder.
|
||||
|
||||
wielen staan goed maar misschien wel een iets groter bandje er omheen want nu ligt de auto wel mooi maar blijf je een ruimte in de wielkast houden dan is zonde in mijn beleving. voor de rest een mooie bora
gr thijs
|
||||
|
||||
Mooie bora! Heb je nog niet zien rijden hier in Emmen, maar zo'n auto kan je niet snel missen lijkt me dus ik zie hem nogwel een keertje denk ik
|
||||
|
||||
Hele Dikke Bora!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Hier even weer een update van de auto.
Oranje sml's met strip voor chromen lijst aan de voorkant besteld (alles is bij ruud binnen behalve de lijst nog niet is onderweg!!), grote rechter buiten spiegel is ook binnen. Dit alles wacht even op elkaar en dan hup de auto plus de delen naar de spuiter!! De lenzo's heb ik afstand van gedaan vond het toch een beetje klein eronder, dus die heb ik verwisseld voor mercedes zegins in 18'' voledig verdicht. maten:8,0 x 18 ET44 9,0 x 18 ET46 en met toyo's 215-35-18 en 225-35-18 erom heen. dit alles is gemonteerd meet spacer's 5x100 naar 5x112 voor 20mm en achter 25mm. zal morgen even foto's maken van de auto met wielen! |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd naar de foto's op de Segins
Toevallig van Culle gekocht?
|
||||
|
||||
ziet er netjes uit !
|