|
||||
|
||||
klenne
hallo iedereen
ik zit hier al bijna een jaar op dit forum maar heb me eigenlijk nog nooit voorgesteld dat zal ik nu dan is effe doen é ik ben kevin 19 jaar bijna 20 (volgende maand ) ik woon in balen (provincie antwerpen)(België) ik ben al sinds men 16 jaar met volkswagen bezig en dat zal zo nog wel een hele tijd duren ik heb hier al wel een paar van men auto's laten zien maar nooit echt veel reactie's op gehad maar soit ik zal nog eens wat foto's laten zien van welke ik al gehad heb 83'er "rat " 81'er opmaak project nog een 83'er rat en de rode mkII en dan de daily van nu 1.4 benzine mkIII ik heb ook nog 2 caddy mkI gehad een kever en nog een paar golf mkI gtikes maar daar heb ik jammer genoeg geen foto's meer van zo dat was het zo een beetje grtz kevin |
|
|||
|
|||
knappe collectie!!!
|
|
||||
|
||||
Deze:
vind ik helemaal geweldig Jan
|
|||
|
|||
ziet er goed uit hoor mooi plannen
|
||||
|
||||
Quote:
da was ok men lievelings auto maar ik kende nog nix van vw en dus heb ik die naar de schroot gedaan om dat de vorige eigenaar er ooit een andere achterflank had gezet en niet goed afgewerkt had |
|
||||
|
||||
Welkom heir op het forum, leuk wagenpark heb je gehad
|
||||
|
||||
Welkom hier!
|
|
||||
|
||||
ja bedankt heb alleen spijt dat ik die paarse ooit weg gedaan heb naar de sloop ik heb al de onderdele van verkocht en kas op de loop gezet
heb ik nu nog steeds spijt van :s maja ik bouw nog wel een nieuwe |