|
||||
|
||||
photoshop verzoekje
Ik heb nog een setje Brock B2's liggen van onder men golf3.
Liggen standaard bandjes op voor indertijd naar de keuring te kunnen. Nu had ik deze onder men golf 2 gelegd maar was echt geen zicht. Leek wel een golf jeep Zou er iemand een photoshopje willen maken met de velgjes eronder maar met een smal bandje en de auto wat verlaagd? Heb nog een schroefset liggen en ga die er wss binnekort eens onder gooien. En dan als de photoshop goed is lagere bandjes laten trekken op de borcken. Het zijn Brock B2 15" 7J vanvoor ET25 achter ET15. Hier de wagen. zal morgen een foto recht van de zijkant nemen. en dit zijn de velgen (nog onder men golf 3)
|
||||
|
||||
Als je beide foto's van de zijkant hebt is het makkelijk!
|
||||
|
||||
Quote:
okido dan maak ik die vandaag of morge ff. Alvast bedankt he. Grtz Jel
|
||||
|
||||
hoog of laag, ik kan je zonder photoshop wel zeggen dat ik die velgen echt niet mooi vind onder een oud type golf II.
|
||||
|
||||
niet zeuren ---> helpen:
ik weet het, ik ben een amateur. Last edited by 1982kameiX1 : 19-03-2009 at 16:50. |
|
||||
|
||||
Quote:
geen probleem. Dan heb ik een ideetje e. Ben ondertussen aant uitzien voor velgen te laten verbreden. grtz jel
|
||||
|
||||
Stuur me een foto vanaf de zijkant van ieder auto en ik zal iets leuks van maken, mzzl Juul
|
||||
|
||||
Ik ben niet de beste maar ik photoshop auto's al heel lang, hier heb je een goed voorbeeld:
ik hoor het nog, mzzl Juul