![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Owkee,
Hier het zoveelste verlagings topic. Ik wil mijn cabrio dus verlagen, (merk boeit me niet zoveel) maar een beetje cheap ass. ![]() Ik wil een keer een schroefset, maar dat past nog ff niet in mijn budget, omdat ik nog andere prio heb, maar de auto moet gewoon omlaag, want dit ziet er eigenlijk niet uit ![]() Maar ja, ik wil dus een setje veren gaan halen, maar ja, wat voor maat? 40/40 40/60 60/40 80/80 ?? Hij hoeft niet op de grond te liggen ![]() Iemand een iedee hoeveel ik hem het beste kan verlagen? Auto moet wel recht blijven hangen, maar zit er verschil in dat er bijv. voorin de motor ligt, dat dat verder naar beneden zakt??
__________________
Cabby |
#2
|
||||
|
||||
![]() Als je echt alléén veren wil hebben, zou ik je aanraden niet lager dan 40mm te gaan. Dat kan in de praktijk al meer dan 50 mm opleveren, trouwens, maar méér zou ik op standaard dempers niet doen.
HTH!
__________________
-- Alex. Aber Du kannst mich Daddy nennen. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Als je dan toch een setje neemt... Durf het bijna niet te zeggen, maar spaar even door en neem iets goeds. Als je je gaat ergeren aan de kwaliteit van de spullen neem je na verloop van tijd toch weer iets anders (beters!). Spreek uit ervaring.
Daarnaast, het onderstel voel je elke meter dat je rijdt, kan maar beter iets goeds zijn. Was er geen GroupBuy van Weitec coilovers hier? Misschien een leuke afweging van prijs/kwaliteit. (Mooie auto trouwens!)
__________________
-- Alex. Aber Du kannst mich Daddy nennen. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Christiaan, 60/40 doen... ligt de auto mooi vlak en de kuipjes goed gevuld
![]()
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#7
|
||||
|
||||
![]() Gewoon niet verlagen als je nog wat andere dingentjes aan je golfje hebt, je kan het beter in een keer goed doen dan nu je geld uitgeven aan een paar veren die je over een aantal maanden weer weg doet, en het werk dat je weer ervoor moet doen. in elkaar uit elkaar
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Hobby Carlos, Christiaan is niet zo lui
![]()
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#9
|
|||
|
|||
![]() Als je echt niet veel uit wil geven kun je het beste even op marktplaats kijken of er een verlagingssetje te koop is voor je cabrio.
nieuw kan altijd nog. ik spreek niet uit ervaring, maar het is een ideetje.... misschien zijn de ervaringen wel heel slecht met een 2ehands setje.... ik zou het niet weten... |
#10
|
||||
|
||||
![]() Chris, 60/40 omlaag dat ding
![]()
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#11
|
||||
|
||||
![]() gewoon 60/40 verlagen
__________________
Gokken is Slecht! Wedden?!! |
#12
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En jij 80/80 met je Diesnel! :P ![]()
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |
#13
|
||||
|
||||
![]() 80/60... anders hangt ie achterover en wordt het echt een *edit*
![]()
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#14
|
||||
|
||||
![]() binnekort gaan we het proberen dennis, eerst dat ding ff fiksen
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#15
|
||||
|
||||
![]() ben benieuwd Marco...
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#16
|
||||
|
||||
![]() ik zou voor 40/40 gaan, als je naar 80/80 gaat moet je in ieder geval de carrosserie aanpassen. Uitrollen of slijpen dus
__________________
|
#17
|
||||
|
||||
![]() Misschien een idee om even te melden:
Een schroefset is echt niet "BETER" dan gewoon verlagen! Schroefset is gewoon instelbaar, gewone veren niet. Meestal stel je een schroefset 1 keer in, en daarna rot/roest ie vast :-) als je weet hoeveel ie moet zakken, gewoon veren kopen die zo laag zijn..
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
|
#18
|
||||
|
||||
![]() Dan ben ik zeker een uitzondering met de schroefset... ik blijf draaien aan dat ding
![]()
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#19
|
|||
|
|||
![]() Leusden zit zeker vol met oneffenheden of niet?
![]() |