![]() |
|
||||
|
||||
![]() Omdat het mij toch leuk lijkt om verslag te geven van mijn jetta ben ik begonnen met deze topic. Ik heb deze jetta gekocht in oktober vorig jaar.
De auto was al omgebouwd tot g60 met compressor. Wat ik heb gedaan zijn de puntjes op de i gezet. Sinds dat ik hem heb heb ik het volgende vervangen: - De koplampen en grill - De OZ velgen vervangen voor originele vr6 velgen. - De bak vervangen voor een gereviseerd exemplaar. - De compressor vervangen voor een gereviseerd exemplaar - Bougiekabels besteld bij magnacor in Engeland (deze zijn met de hand gemaakt en 8,5 mm dik ipv 8 mm dik) - De achterlichten vervangen. - De dikke dubbele uitlaat vervangen voor een originele jetta gt uitlaat. - Alle riemen vervangen inclusief alle looprollen. - Koppakking vervangen voor een dikkere - Benzine druk verhoogd naar 4.5 bar - Turbometer in het dashboard geplaatst. - Remmen voor en achter vervangen. - Steunen voor de stuurpomp vervangen Wat er de komende weken nog gaat gebeuren: - De compressor word weer vervangen door een nog frisser exemplaar met magneetkoppeling (door veel politie aandacht hiertoe gedwongen.) De bedoeling is dat ik straks met een knop de compressor aan en uit kan doen. - De bekleding van de golf 4 stoelen en de deurpanelen en de hoedenplank worden bekleed met zwart leer en rood stiksel. Hopelijk geeft dit een nog dikkere indruk. Foto's zal ik zodra ik op de andere computer zit uploaden! |
|
||||
|
||||
![]() Ben zeer benieuwd!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Ben zeer benieuwd naar de foto,s |
|
||||
|
||||
![]() ipv g-lader inderdaad haha
|
|
||||
|
||||
![]() Ben ook zeer benieuwd naar de foto's
![]()
|
||||
|
||||
![]() denk dat ik wel weet welke dit is, stond rond die tijd op mp te koop. als het goed is een grijze??
http://www.volksforum.com/forum/sho...highlight=jetta
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik gebruik altijd photobucket, werkt simpel en de kwaliteit vd foto's is goed.
|
||||
|
||||
![]() En nu de iets nieuwere foto's. Voor de allernieuwste nog een beetje geduld:-P
![]() ![]() ![]() ![]() Uiterlijk verschilt hij niet eens zoveel meer hieraan. Motorisch wel. Bij deze foto's heeft ie nog de originele ontsteking en de oude manier van aansluite van de compressor. Heb iets gevonden wat ik graag wil. 8j en 9j verbreed staal zwart. Lijkt me wel wijs onder me jetta |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Iemand nog ideetjes voor de jetta?
|
|
|||
|
|||
![]() Ik zou er weer een Jetta front in bouwen, zal een stuk beter staan in mijn ogen! En inderdaad op zoek gaan naar andere velgen, verbreed staal is altijd goed! Zwart met een rood randje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() jetta front zal helaas niet gaan. Ik vind het jetta front ook mooier maar de intercooler is te groot voor de vierkante koplampen van de jetta. helaas
|
|
||||
|
||||
![]() Vandaag verbreed staal gekocht. Vanavond gaan ze eronder en worden er weer foto's gemaakt! Bij deze nog even hoe de jetta er nu bij staat!
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Denk niet dat het je gaat lukken met de orginele magneetkoppeling veels te groot voor jou motor.
|
||||
|
||||
![]() hoe bedoel je?
|
|
||||
|
||||
![]() Enig idee wat ze met het onderstel hebben gedaan dat er nu 5-gaats velgen op zitten i.p.v. 4-gaats?
|
|
||||
|
||||
![]() er zitten golf vr6 assen onder en de remmerij van een vr6. Een vr6 heeft een grote spoorbreedte dus de banden staan verder uit elkaar. Dit helpt voor een betere wegligging.
|
|
||||
|
||||
![]() Met die grote orginele magneetkoppeling krijg jij geen voldoende drukvulling voor je motor.
Normaal moet er op een Kompressor al een kleine poellie voor een G60 om goed te laten lopen.
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto, en verbreed staal zal m goed doen, want deze velgen zijn in mijn ogen een beetje simpel.
Zou tog op een of andere manier een jetta front terug proberen te plaatsen, want een golf front in en jetta is IMO geen porum. Anders een westmoreland front??