|
|||
|
|||
koplampen dichtkitten
Ik heb mijn koplampen uit elkaar gehaald, dus de lens verwijderd van het lamphuis. Nu dient de lens weer op zijn plaats gezet te worden maar welke lijm/kit kan ik het best gebruiken? Let wel het is dus een glas op metaal verbinding. De reflector mag natuurlijk niet aangetast worden door bijv. zuren in de kit.
|
|
||||
|
||||
Quote:
hmm ruitenkit?? maar die is zwart. lijkt niet mooi natuurlijk, maar is ook voor glas op metaal. anders : "technobond, hi-tech nadenkit en montagelijm" deze is wel transparant, en blijft elastisch, net als ruitenkit, lijmt super. :biggrin: |
|
||||
|
||||
Dat technobond is dat van Loctite??
Ik ken namelijk wel de multibond 2 Componentenlijm, oersterk
|
||||
|
||||
Quote:
nee, dit is niet van loctite, zit wel in een tube voor een kitspuit. super spulletje! valt er nog wat te plakke of te lijme? want ik heb de spulle weer bij me! |
|
|||
|
|||
Ik doe dat regelmatig in de garage en gebruik dan gewoon grijze silicone (zoals ruitenkit maar voor voegen tussen plaatwerk)Gaat heel goed en nog geen klanten met klachten gehad.Wel proberen je spiegel niet vast te nemen want na tijdje zie je dat!!
|
|||
|
|||
Grijs is geen optie, zwart wel en transparant vanzelfzprekend ook.
Heb namelijk mijn lamphuizen opengehaald om het één en ander aan te passen: Moet nog het een en ander aanpassen maar dit is al aardig in de juiste richting |
|
||||
|
||||
Whoa, da's vast APK proof
|
||||
|
||||
Lijkt iig beter dan dat je folie over de lampen plankt of nog erger..... EEN PANTY!!
|
|||
|
|||
Ze lijken veel donkerder dan ze eigenlijk zijn. Er zit een kruis in dat aardig 'diep' is en op die manier voor veel 'zwarte reflectie' zorgt wanneer de lamp uit is. Het kruis is echter maar 1mm dik dus qua lichtopbrengst zal dat niet veel schelen met origineel. De reflector is verder zwart gespoten op alle delen waar ook de lichten van Inpro donker zijn gemaakt. Met de Inpro lichten kwam ik altijd moeiteloos door de keuring.
|
|
||||
|
||||
hmm tja het valt te proberen. Die inpro lichten zijn wel met kruis en zwarte vlakken goedgekeurd voor een E merk. Die lampen die jij nu hebt zijn dus 'gewijzigd'...denk dat ze dus moeilijk kunnen doen bij APK (ook al is het beeld goed). Hoop het niet voor je, je moet gewoon maar een aardige keurmeester opzoeken
Hoe heb je dat kruis eigenlijk gemaakt? Ik heb jaren geleden, toen kruiskoplampen zeldzaam en onbetaalbaar waren, ook wel eens de koplampen van m'n golf opengesneden om er een kruis in te zetten..kon toen alleen niets verzinnen waar ik dat mee zou doen.
|
||||
|
||||
Wat ik vergeet te zeggen: wel mooi trouwens!!!
|
||||
|
||||
ckers mooi die lampen...
|
|
|||
|
|||
the trick of the trade:
Sorry, cam stond op lange sluitertijd. |
|
|||
|
|||
Of te veel biertjes gisteravond... :biggrin:
|
|
||||
|
||||
haha... lol...
zijn die er ook voor jetta I? vind het een erg mooi effect ook!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 Last edited by Tommy : 02-10-2004 at 14:53. |
|
||||
|
||||
en dat kruis is zelf gemaakt of kun je dat ergens halen?
|
|
|||
|
|||
niet-zelfgebouwde zelfbouw.
|