|
||||
|
||||
even voorstellen mijn golf 1
de meesten hebben hem misschien al een keer gezien, op onze eigen V.A.G treffen in bergum of in Assen bij de MK1 meeting.
ik ben nu weer druk bezig met mijn MK1 tje om er een ander motor in tebouwen. er komt nu een 1800 20v motor in van een audi A3 er moet veel veranderen valt me iets tegen maar ja de aanhouder wint zegt men altijd. er moest een andere brandstoftank onder omdat het voorheen een 1600cc automaat was. ook het stuurhuis en pendalen zet moest worden omgebouwt!! maar dat is nu zo ver ben druk de motor aan het opknappen. |
|
||||
|
||||
Ben erg benieuwd, en als er wat leuks te zien valt graag foto's maken!
|
|
|||
|
|||
foto s??
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
de andere foto's van inbouw volgen tenminste als ik niet vergeet foto's te maken
|
|
||||
|
||||
Op de koplampen en achterlichten na een erg geslaagde Golf 1 moet ik zeggen.....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
smaken verschillen gelukkig.
|
|
||||
|
||||
Ziet er zeker al goed uit! Ben benieuwd voor het eindresultaat!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
||||
|
||||
Erg nette golf hoor,
niet vergeten foto's te maken van je inbouw |
|
||||
|
||||
ik zal mijn best doen
|
|
||||
|
||||
Nette auto!!
Ben benieuwd naar het eindresultaat. |
|
||||
|
||||
je wagens kennende zal t wel goed komen met dit project
|
|
||||
|
||||
ja ik probeer me zelf niet teleur te stellen krijg gelukkig wat hulp met bepaalde dingen dus het zal wel goed komen.
vandaag het hele blok schoon gemaakt en alle losse delen verwijdert nu kan er een kleurtje op! |
|
||||
|
||||
dik ding man.... blijf dit zeker volgen gaaf projekt
|
|
||||
|
||||
Enorm gave kleur !!
|
||||
|
||||
Wat een ontzettend mooie kleur.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Mooie strakke auto zeg! Mooie kleur ook.
Originele koplampen en achterlichten zou ik persoonlijk mooier vinden.
|
||||
|
||||
dankje voor ale leuke ractie's zodra ik weer foto's heb zal ik ze posten, vanochtend het onderblok in de kleur gezet dus er begint schot in te komen, de planning is dan ook om voor onze friese V.A.G.Treffen klaar te zijn
|
|
||||
|
||||
zo'n auto verdient ook een dikke motor!
|
|
||||
|
||||
daar wordt nu aangewerkt!!