![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kan iemand mij vertellen welk verloopstuk ik moet hebben om een gti demper op mijn 1.6 te zetten
Hier staan er een paar http://siteground143.com/~raceland/...aee83f5ad513885 Last edited by Mot : 25-01-2009 at 10:55. |
|
||||
|
||||
![]() wrom wil je een gti pijp hebben dan? het geeft je niet meer vermogen ofzo hoor
|
|
||||
|
||||
![]() Nee, maar ik ben op zoek naar een andere pijp.
En voor mijn motor zijn er minder pijpen als een gti, std gti pijp ziet er zelfs al beter uit |
|
||||
|
||||
![]() dan zou ik gewoon zelf iets in mekaar lassen, maar dat zou ik doen, die rvs troep van raceland, waar ik geen fan van ben is ook niet alles
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd, men maat bestelde daar een spaghetti uitgevoerd in inox. Zit er 3 maand onder en begint te roesten. ![]() ![]() Lekkere inox zou ik zeggen. ![]() ![]() Zelf lassen zoals wob8v zegt is 1 van de gemakkelijkste oplossingen. Grtz jel ![]()
|
|||
|
|||
![]() wat voor type uitlaat?? 8v is 50mm en een 16v is 54 mm.... dus je moet alleen je eigen maat van je 1,6 nog weten, dat is volgens mij 48mm... en dan zou ik dus een verlooppijp van 48-54mm doen, en een complete 16v uitlaat met een dubbele remus of sebring ofzo. moet je maar even zien
|
|
||||
|
||||
![]() Er zit al een remus 16v pijp onder.
Originele demper ophanging afgezaagd en dit in die einddemper gelast |