|
|||
|
|||
Corrado stoelen
Hallo,
klopt het dat deze zonder enig probleem in een MK2 te plaatsen zijn? Zijn die sledes exact hetzelfde of moet ik daar nog iets voor veranderen...? Gr. Bobby
|
|||
|
|||
Past gewoon hoor. Geen problemen.
|
|
|||
|
|||
Oké beter...
Ik had het al eens ergens gehoord, maar voor dat ik ook echt op zoek ga wilde ik het ook 100% zeker weten... Ben nu dus op zoek na een setje Recaro's van een Corrado, maar daar voor had ik ook al een 'onderdelen gezocht' topic aan gemaakt
|
||||
|
||||
Ga er wel vanuit dat je een heel stuk lager zit..
Want Corrado stoelen zitten lager dan die van een Golf..
|
||||
|
||||
en dat is meteen het grootste voordeel van de stoelen imho
|
|||
|
|||
Hahaha... ja inderdaad.
Ik ben de kleinste niet dus iets verder naar beneden kan geen kwaad. Thanks iig. voor de waarschuwing. Als ik 1,50m was dan had ik dit beter niet kunnen doen nee. Zijn ze bij alle stoelen beide in hoogte verstelbaar? Of net zoals bij de MK2 alleen de bestuurdersstoel, want dan vind ik altijd zo lelijk van de achterkant gezien.
|
||||
|
||||
Beiden zijn in hoogte verstelbaar, dus idd ook super voor de symmetrie!
|
|||
|
|||
ik heb ze al jaren in de jetta en ook in de golf,zitten klasse,passen ook in scirocco en golf 1,polo2 weet ik niet
|
|
||||
|
||||
Hoe zit het met de achterbank van de corrado,die zal denk ik niet zo passen in een type 2 scirocco.
|
|
|||
|
|||
iemand enig idee of dat mogelijk is om de achterbank van de corrado er ook in te plaatsen??
|
|
||||
|
||||
ja kan.. je komt alleen ruimte te kort aan de zijkanten waar je iets op moet verzinnen. Niet al te moeilijk. heb al veel mooie en minder mooie oplossingen gezien.
|
||||
|
||||
Hey bobby wat voor stoelen had ik er ook alweer in???
|
|
|||
|
|||
Ja daar twijfelde ik dus aan... haha!
Ik ben toch voor iets anders gevallen. Elec. Recaro uit een MK2 16v.