![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Luitjes,
Is een Pierburg carb die op een 1500 JB motor zit zo om te wisselen met die van een 1600 motor (2e cabr) ??? En is dit "plug and play" ??? Lees van alles over Pierburg, maar deze vraag bleef mij onbeantwoord. Alvast bedankt voor de reacties. Groeten, LRR
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#2
|
||||
|
||||
![]() Dit zal niet gaan, tenzij je spruitstukken en motorkabelbomen om gaat wisselen. Een 2e carb heeft meer elektronica dan die van een jb motor. Ben je hier erg handig mee en je hebt ook het spruitstuk en de kabels zal het wel lukken.
__________________
Corrado G60 1991 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Dan haal ik dus maar ff nieuwe onderdeeltjes voor de 2e !!!
Moet ik alleen zo'n was-gevalletje hebben als mijn motor in hoge toeren blijft hangen trouwens ??? Of kan dat nog aan meer dingen liggen ?? Groeten, LRR
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |