![]() |
|
||||
|
||||
![]() WTF dude, dat doet echt pijn aan mijn ogen.
![]() terugkopen en in ere herstellen dan maar?? |
|
||||
|
||||
![]() Had hem al een 2e leven gegeven, maar er is weinig redden meer aan. Te veel aan verprutst
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dit ga je niet menen, die gast heeft hem echt vern***t
|
||||
|
||||
![]() volgens mij zag ik je witte passat gisteren nog in drachten staan benji. Met diezelfde velgen (audi?) er nog onder
|
||||
|
||||
![]() zonde dat die gasten er een tupperware bak van maken he.
Diep triest |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, dan is hij weer terug in Drachten dus. Had hem aan iemand uit dr88 verkocht, maar is toen naar een handelaar in S'veen gegaan. Ik had van JP-VW al gehoord dat de Golf er al slecht uitzag, maar dit is wel heel erg ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dat is pijnlijk om te zien...
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
![]() haha zoveel moeite altijd gedaan en nu plastic-fantastic car
zonde van de auto
|
|||
|
|||
![]() zo das echt schrikken! vondt ik wel 1 van de mooiste wagens die je hebt gehad
|
|||
|
|||
![]() Damm wat is dat ding toegetakeld !
|
||||
|
||||
![]() Die staat al heel lang te koop. Op MP al zo'n maand of 2 minstens, en in onderdelen.
Heb contact gehad met de verkoper om hem over te nemen, zonder al dat plastic, en hij vond het prima... krijg ik twee weken niks meer van hem te horen, en dan mag ik hem opeens ophalen met gedemonteerde bak en aandrijfassen. ![]() Jammer, had het leuk gevonden zo'n plastic-bak weer in ere te herstellen, maar heb geen zin een auto die ik niet kan proefrijden vanuit de andere kant van Nederland naar huis te slepen, en er dan achter te komen dat 't niks meer is... Benji, in wat voor staat was de auto, het blok, de carros, toen jij hem weg deed? Misschien.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ach ja, het blijft een auto, maar dit is wel ernstig. "Leuke auto om iets van te maken" zet ie er dan bij, eigenaar moest eens weten hoe hij er ooit al bijstond.
|
|
||||
|
||||
![]() Toen Benji de auto had was het een stoere auto. Een vriend van mij heeft hem toen overgenomen van Benji en toen ging het snel achteruit met de auto. de 1.3 werd vervangen door een 1.8 16v. En daarna had hij er altijd problemen mee. Bak liep kapot, kabelboom maakte kortsluiting dus die schroeide weg, enz. Hij heeft hem toen ingeruild bij een handelaar. En zo'n 2 maanden geleden zag ik de golf nog sprinten in groningen.
De witte passat kwam ik hier eergister ook nog tegen. Nog steeds met de kont omhoog en de snuit naar beneden. |
|
||||
|
||||
![]() omg...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Carosserie was wel hard, maar 1 deur was minder aan de onderkant. Ook hebben we hem toen gespoten, echter niet super netjes. Maar op een afstandje (lees, >1 meter ongeveer ![]() En de rest heeft JP al beantwoord ![]() De LL-NN ligt nog steeds zo hoog? Het schroefsetje zeker nog niet tegengekomen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo heeft hij er ook nog een tijdje bijgestaan.. Had deze foto nog op mijn oude telefoon
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zonder omweg of tussenstop naar het slachthuis...
Beide, de eigenaar en de auto. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Met die wires was het ook nog wel leuk, maar toen was het raggen al begonnen
![]()