|
|||
|
|||
hoedenplank golf 3, met SPOED!
na de inbraak in mijn golf 3, ben ik met spoed op zoek naar een zwarte hoedenplank zonder gaten of 1 mét gaten met speakers erin voor de prijs van een normale hoedenplank
graag in de buurt van brabant/gelderland mvg Marijn |
|
||||
|
||||
heb er wel 1 voor je, maar die ligt in Enschede. Zonder gaten maar wel een klein beetje doorgezakt. ff wat zwaars erop en hij is weer goed.
Prijs : kratje Grolsch
|
|||
|
|||
Quote:
ik werk bij een betonboorbedrijf met ook een vestiging in enschede. ik ga morgen even kijken of ik kan regelen dat als je de plank daar naartoe brengt dat die mijn kant op kan komen. ik laat het je zo snel mogelijk weten! en wat is dat toch met enschede-ers en grolsch...?! |
|
||||
|
||||
is goed, ik hoor het wel. Haha krat bier mag ook Warsteiner zijn hoor
|
|||
|
|||
de directeur was er niet vandaag, ik hoop dat hij er morgen is, want na morgen ruim 2 weken vakantie..
|
|
||||
|
||||
en ?
|
|||
|
|||
ik heb de directeur niet meer gezien (is de enige die tussen de vestigingen op en neer rijdt) en vanaf vandaag zijn we 2 weken dicht.
dus ik ga even dichter in de buurt zoeken, mocht ik in de vakantie nog niks gevonden hebben, neem ik nog contact met je op om te kijken of je hem nog hebt liggen en of het geregeld kan worden bedankt tot zover in ieder geval marijn |
|
||||
|
||||
ok, ik hoor het wel...