|
||||
|
||||
Corrado-forum.nl definitief gesloten?
Ik wilde vandaag eens een kijkje nemen op het corrado-forum en toen las ik dit:
Jammer, het was leuk... aan alle goede dingen komt een eind, zo ook dit forum. Ik dacht dat we hier op een normale manier met elkaar om konden gaan maar dat blijkt na herhaaldelijk verzoek toch onmogelijk te zijn. Het heeft in mijn ogen allemaal weinig meer met liefhebberij te maken. Bedankt voor ieders aanwezigheid de afgelopen jaren. De laatste tijd werd er enorm veel gezeikt en ruzie gemaakt op dit forum omdat bepaalde figuren negatief reageerden op elkaar Ik ben blij dat iedereen op dit forum zich wel netjes tov elkaar gedraagt Wat ik mij nu afvraag is of de sluiting blijvend is of alleen als waarschuwing op ieders gedrag
|
||||
|
||||
Quote:
Tsja dat is giswerk tenzij je een admin/oprichter van het forum kent.
|
||||
|
||||
Quote:
En die ken ik helaas niet Ff off-topic: Heb je jouw DAP500 inmiddels binnen, heb de mijne gister geprobeerd en hij werkt goed
|
||||
|
||||
Baal er goed van.. Zo zie je maar weer dat een klein groepje het vaak voor de rest verpest..
|
||||
|
||||
Inderdaad... Ronald kennende gaat het forum niet 1-2-3 weer online.
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is echt jammer. Aangezien corrado onderdelen nogal schaars worden gebruikte ik vaak het forum om dit spul te vinden
|
||||
|
||||
Michel Vermaat weer een Corrado gekocht?
|
||||
|
||||
Quote:
Zaterdag hoorde ik de deurbel maar was te ziek om open te doen! Straks ff bij het postkantoor ophalen! ben je onder dezelfde naam actief op carclean?
|
||||
|
||||
Ik was ook een regelmatige bezoeker (lezend niet postend) maar ik begon het gezeik ook beu te raken. Kan me voorstellen dat je als mod/admin daar al helemaal niet blij van word. Het is erg jammer want er zat veel specifieke kennis
|
||||
|
||||
Ik heb Ronald per mail gevraagd of ie het forum desnoods niet als read-only online wil zetten, zonde om al die info verloren te laten gaan..
|
||||
|
||||
indd want ik kwam er vaak om g60 info te winnen..
las wel veelal dat mensen mekaar het niet gunnen. overal commentaar op alles.. |
|
||||
|
||||
Idd wel begrijpelijk, leek op het laatst wel op een kanibalenkroeg... ieder topic en foto post wordt afgekraakt door mensen die zelf beter hun auto niet kunnen posten.
Maar denk dat dat wel een beetje forum eigen is.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben onder dezelfde naam, alleen niet echt actief. Ik kijk alleen
|
||||
|
||||
Quote:
dat is idd wel slim, het is toch handig om af en toe toe te kunnen grijpen op de info betreft corrado's die door de jaren heen verzamelt is op het forum. Ik ben benieuwd naar het antwoord van Ronald...
|
||||
|
||||
zou wel sterk zijn, heb me gisteravond behoorlijk lopen ergeren, en wilde topic aanmaken als afscheid, poste niet echt veel maar als je iets leest worden mensen meteen aan alle kanten aangevallen.
Hier gebeurt dat niet zo gauw ivm de grotere moderater crew. Last edited by sixpack : 08-12-2008 at 13:19. |
|
||||
|
||||
ach jongens, we hebben hier ook een corrado forum, en die moeilijke mensen kunnen wel een ander forum vinden.
|
||||
|
||||
Ik kwam er heel af en toe en elke keer weer viel mij die 'geweldige' sfeer daar op, het is jammer dat een paar mensen het kunnen verzieken voor de rest. Ik kan me wel vinden in zijn beslissing, hoe spijtig ook voor de rest.
|
||||
|
||||
Ik had vandaag wel een mailtje van corrado-database waar ze een Nederlands subforum hebben aangemaakt ter vervanging van het corrado-forum:
http://www.corrado-database.nl/forum/
|
||||
|
||||
Echt heel erg zonde dit,
|
||||
|
||||
Hopelijk komen die figuren dan niet hier lastig doen !!