|
|||
|
|||
witte jetta mk2 1.9td nu €800 euro
ik heb de jetta nu bijna een jaar en ik verkoop hem omdat ik een nieuwere auto wil kopen de auto heeft verschillende aanpassingen gehad zoals de 1.9 td motor, een side pipe en stuurbekrachtiging!!! Verder heeft de auto : centrale vergrendeling een intercooler een embleemloze golf grill met dubbele booskijker helderen koplampen donkeren achterlichten de voorkant is verlaagt een sportstuur olie temp meter olie druk meter turbo druk meter 15" lichtmetale ronal velgen opnieuw wit gespoten met een zilveren rand trekhaak neon in de grill, onder de auto, in de kofferbak, onder de stoelen en onder het dashboard de stadslichten zitten in de knipperlichten centrale vergrendeling met afstandbediening klapsleutel er zit een nieuwe distributie riem op met spanrol en multi snaar + v snaar open lucht filter van green air er is veel vernieuwd in het laatste jaar a.o. achterremmen, draagarm rubbers voor remblokken enz. er zitten voor ook gti remmen op je krijgt er nog een heele hoop spullen bij zoals bumper, orgineele lucht filter, orgineele radiateur, setje orgineele voor schokdempers enz. word afgekeurd op een vaste remklauw links voor en de linker handremkabel die zit vast. de vraagprijs is €800 Last edited by patjetta : 29-01-2009 at 22:18. |
|
|||
|
|||
zit ook stuurbekrachtiging op en hij heeft 255.000 kilometer gelopen het blok heeft maar 150.000 km. gelopen
|
|
|||
|
|||
inruil golf 3 tdi ook mogelijk
|
|
|||
|
|||
ja hij is nog te koop hij komt uit 1990 en hij verbruikt ongeveer 1 op 16 en als je rustig rijd 1 op 20.
Wat voor een vr6 heb je? |
|
|||
|
|||
^up^ moet snel weg i.v.m. een andere auto
|
|
|||
|
|||
iemand?? inruilen kan ook