![]() |
|
||||
|
||||
![]() Retro Hans en ik in de Studio van Radio Veronica
met FACE oftwel Dirk Benedict ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() jezus... wat is die oud geworden....
|
||||
|
||||
![]() poeh echt wel..en Dirk Benedict ook..
![]() |
|
|||
|
|||
![]() loopt al aardig tegen de VUT aan te lopen denk
wie leven er trouwens nog van The A team ... behalve deze knakker dan ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hannibal is overleden op 08 mei 1994
dus dan hebben we murdock en BA nog..even google_en een forum zelfs: ![]() http://dwightschultz.freeforums.org/ en een nederlandse website.. http://www.ateamfans.nl/ Last edited by hajee : 22-11-2008 at 09:48. |
|
||||
|
||||
![]() Tja jonger zal die er niet van worden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog een fotootooo van mezelf...
Last edited by robertjan007 : 22-11-2008 at 20:39. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vondt ook al dat Robert Jan wat meer rimpels begon te krijgen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zag toevallig mr t (b.a.) nog in een commercial voorbij komen bij een soort tellsell achtige.Nou die is er ook niet jonger op geworden !
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja dat zag ik laatst ook! Wat slecht dat hij daar aan mee doet!! Man zal de centen wel op hebben.
|
||||
|
||||
![]() Ja dat denk ik ook... Ze mogen mij anders de volgende keer ook wel bellen voor een
SCHNABBEL |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() strakke is er van af ![]() ![]() zelfs de auto word minder .... ![]() ![]() Last edited by Alberto : 22-11-2008 at 21:01. |
|
||||
|
||||
![]() maar wel 5-gaats op een smart he!
|
|
||||
|
||||
![]() Hans en RJ zitten ook overal op de eerste rij !! Kan me nog de foto van Mr Bierfiets herinneren met Rebecca Loos !!!!!
Hoe kwamen jullie daar terecht trouwens ??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Rick van Velthuysen is een "kennis" van me. Ik ben al vaker bij Veronica geweest maar ook bij Radio 538 Dit is ook bij Veronica Rick van Velthuysen Mario De Pizzaman Dit is bij 538 |
|
||||
|
||||
![]() dat je een kennis bent van Ricky van V... de beste radiohost van NL vind ik stoerder dan face eerlijk gezegd, die vent heeft me persoonlijk door meer dan een maand aan nachtdienst geholpen..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Even Starspotten en je weet het!!! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ooh, kijk aan !! Altijd interessant / handig als je "famous friends" hebt !!!