|
|||
|
|||
lowbudget project golf td
ik zal ook eens mijn dieseltje voorstellen
het is dus een witte td uit 1990.. met een bescheiden 440.000 km op de teller hij rijd nog al een zonnetje alleen moeten de klepstoters vervangen worden.. de lak is niet 100% meer maar verder ziet hij er netjes uit. vooral van binnen ziet hij er als nieuw uit. omdat ik er niet al te veel geld in wil stoppen word dit een leuk lowbudget project. wat heb ik er al aan gedaan: schroefset verbreed staal 15inch 8j en 8.5j heldere koplampen met kruis donkere achterlichten wolfsburg emblemen ipv knipperlichten aan de zijkant enkele grill ipv dubbele grill zwarte stickerrand verwijderd slotloze handvat bijrijder radio erin. wat ik er nog aan wil doen: bumpers met een chrome bies en de trekhaak achter weg versterker en subwoofer inbouwen en netjes weg werken spiegels in het wit dakrekje misschien een gti onderlip.. weet alleen nog niet of ik dit nu wel of niet mooi vind :lol: en waarschijnlijk komt er nog wel het een en ander bij! maar hierbij de foto;s: zo was hij (al wel met schroefset) en nu staat hij er zo bij: ik hoor het wel wat jullie er van vinden Last edited by mark041 : 17-11-2008 at 17:44. |
|
||||
|
||||
lache ding!!! ook vooral omdat hij zoveel asfalt onder zich door heeft zien gaan!!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
en goed kope kmers |
|
|||
|
|||
dat zowiezo
alleen nu komen er toch wat kosten aan.... morgen ga ik de kleppenstoters vervangen + de oliepomp want hij tikt nu als een gek... en in de bochten gaat de oliezoemer al af terwijl er nog zat olie in zit.. nou ja vanaf overmorgen rijd hij weer als een zonnetje |
|
|||
|
|||
dan zou ik eerst maar eens de oliepomp doen, als deze niet genoeg druk levert vullen de klepstoters zich ook niet he.
|
|
|||
|
|||
nou ik heb er een tijdje mee rond gereden
dus die hebben ook genoeg geleden (en na 4 ton lijkt het me ook niet echt overbodig hahah).. dus voor de zekerheid vervang ik ze beide... |
|
|||
|
|||
Leuke golf erg mooi geworden voor low budget:P, heb nog steeds plezier van je g40 uitlaat!
|