|
|||
|
|||
Setje rallye deuren
Hey
ik ben op zoek naar een setje deuren afkomstig van een rallye golf. Mijn rallye word binnenkort herspoten maar ik wil der gauw nog ff 2 andere deuren inhangen zonder beschadigingen. De mijne zijn nadat de lijst is verwijdert niet meer om aan te zien. Laat maar iets weten als je iets hebt liggen. greetz |
|
||||
|
||||
Volgens mij zijn van een normale Golf 2 de portieren hetzelfde vanaf bouwjaar 88
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Quote:
in een rallye deur zitten geen gaten voor de stoot strips Last edited by Alberto : 09-11-2008 at 21:20. |
|
||||
|
||||
Ok..weer wat geleerd
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Alberto]in een rallye deur zitten geen gaten
voor de stoot strips las je toch ff dicht. na het spuiten zie je het verschil niet meer. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is nu het verschil tussen 'net wel' en 'net niet'.
|
||||
|
||||
Quote:
het was maar een sugestie omdat rellye deuren niet zo makkelijk te vinden zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
Net wel wat? Origineel? Dan moet je m ook niet spuiten Zijn die gaatjes t enige verschil? Dichtlassen, strakzetten, klaar! maar zijn d'r meer verschillen, die je wel ziet ( als de auto weer helemaal is opgebouwd).. tja, dan wordt het anders.
|
|
|||
|
|||
Dichtlassen is voorlopig nog geen optie.
Ik zoek nog wel even verder dan. |
|
||||
|
||||
D'r stond een dag of twee geleden nog een Rally carros op MP, afkomstig uit (ik geloof) Spanje. Misschien dat de verkoper ook bereid is de deuren los te verkopen, of in te ruilen op die van jou als je er wat op bijlegt.
|
|||
|
|||
Quote:
http://www.volksforum.com/forum/sho...ighlight=rallye |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Heb ik al een pm naar gestuurd maar krijg geen antwoord
|
|
|||
|
|||
Of je belt hem even
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ehm.... ik mag er misschien heel erg naast zitten, maar er zijn toch ook deuren met geplakte strips. Zijn dit alleen deuren van het oude model, of zijn nieuwe modellen ook met geplakte strips geleverd?
|
||||
|
||||
alleen oud