|
|||
|
|||
recaro colour concept zwart leder polo 6n !
Aangeboden recaro colour concept zwart leder interieur voor polo 6n.
Interieur is in zeer goede staat,stoelverwarming,hoofdsteunen achter. Inruil interieur mogelijk mits in goede staat! Last edited by youngtimerdiv. : 19-11-2008 at 15:39. |
|
|||
|
|||
up !
|
|
|||
|
|||
Ik zie toch behoorlijk wat instapschade.
|
|
|||
|
|||
recaro
Quote:
Ik wist niet dat jij ook interesse had ? Mensen met interesse kunnen een kijkje komen nemen en kunnen dan voor zichzelf beslissen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Same here. Is die stoel zo kapot, of is dat dan toch optisch bedrog?
|
|||
|
|||
recaro
ff een up voor geintresseerden,niet voor de kijkers!
|
|
||||
|
||||
wees nou gewoon eerlijk en laat eens goede foto's zien? Je marktplaats adv. is inmiddels weggehaald, dus nu zien we helemaal niets meer.
Ik heb precies hetzelfde interieur in mijn golf (Colour concept antraciet/zwart) en die heeft op exact dezelfde plek lichte instapschade.
|
|||
|
|||
[QUOTE=martiepartie]wees nou gewoon eerlijk en laat eens goede foto's zien? Je marktplaats adv. is inmiddels weggehaald, dus nu zien we helemaal niets meer.
Wat wil je daarmee zeggen,dat ik niet eerlijk ben of wat? Hier een nieuwe link voor mensen met interesse http://link.marktplaats.nl/209373891 Prijs bespreekbaar! |