|
||||
|
||||
foto van mk2 met 16 of 17" A8 wielen
Zit met van alles in mijn hoofd, staal met white walls, 16 of 17" a8 wielen...
haha, lastig hoor... Maar om mij ene beetje opweg te helpen vroeg ik mij af of iemand een foto kan plaatsen met een golf 2 met a8 wielen Uiteraard een verlaagd voorbeeld Alvast dank |
|
|||
|
|||
ik zag toevallig gister n type 2 staan met die wielen.... hier is de link
http://auto.marktplaats.nl/volkswag...990-paars.html? geen porem naar mijn mening maargoed... |
|
||||
|
||||
he Rutger,
thanx... ja zoals ik zei, ben een beetje aan het orienteren..... Heb net even photshop losgelaten op eenzelfde kleur als waar ik zaterdag ga kijken. Beetje "old meets new"... |
|
||||
|
||||
Inderdaad, er zijn vele malen mooiere velgen voor een golf 2, in het golf 2 gedeelte zijn zat goede voorbeelden te vinden
|
|
||||
|
||||
oh dat geloof ik graag......
Maar er moet wat te kiezen blijven toch. Natuurlijk heeft niet iedereen dezelfde smaak en dat is maar goed ook toch? Laat eerst de aankoop maar doorgaan, dan zien we wel verder haha.... Heb trouwens mijn oog laten vallen op en setje tot -12 van Hottuning... is dat wat. Zij rekenen 225.- voor het set en 150,- voor monteren en uitlijnen. Zal geen daily driver worden, dus hoeft geen megasetje onder. Iemand ervaring ? thanx, Mark |
|
||||
|
||||
-12 en dat formaat velgen zal niet gaan.
|
|
||||
|
||||
Hi Tim...
hoeft natuurlijk ook niet perse naar -12 en net wat ik al zei, weet natuurlijk niet welke velgen er uiteindelijk onder zullen komen... Maar suggesties zijn welkom hoor... let wel, ook ik heb budgetlimiet hoor haha Ter indicatie, de A8 velgen kosten 550.- incl. nieuwe banden... |
|
||||
|
||||
verre van origineel zijn die A8 wielen, velen rijden er al mee en 't is geen potje! dan is er wel wat leukers te verzinnen mijns inziens!
|
||||
|
||||
dat ze niet origineel zijn sluit ik me bij aan, ligt er wel aan hoe je het geheel ziet natuurlijk.
Volgens mij zijn er maar weinig voorbeelden van deze kleur golf, icm 16" A8 met een plat bandje ? Maar zoals ik al zei, ik sta open voor suggesties... bv white walls |
|
|||
|
|||
laatste foto staat 100x beter dan die A8 hoepels !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
en toch is dat ook geen gezicht:P
|
|
||||
|
||||
setje ATS classic 4 x 8j.. vind ik helemaal super onder een MKII
|
|
||||
|
||||
Quote:
setje van hottuning heeft een goede prijs kwaliteit verhouding, ik rij er ook al een hele poos mee en vind het zeer goed rijden. ik heb de set onder mijn daily driver zitten, +/- 150 km per dag en nog geen lekke schokbrekers oid gehad.(dat hoor je namelijk nog wel eens over deze set)
|
||||
|
||||
thanx, goed om te weten. kan wel goed laag toch?
|
|
||||
|
||||
hallo mensen,
hoe heten die velgen met dat soort spiegelkapje er op zoek die ook maar weetniet hoe ze heten? mvg fabio |
|
|||
|
|||
Hoi, 6 jaar geleden waren dat nog VW Kever velgen!
|