|
||||
|
||||
Bedankt...........
Beste eigenaren van deze Audi's, Bedankt voor het besmeuren van onze party tent met Rauw vlees. En het overhoop halen van onze etenswaren en het slopen van onze eigendommen. Ik hoop dat jullie veel plezier aan de BBQ set hebben. Op zaterdag avond hebben we [ M.I.V.W en VWFanatics] een aanvaring gehad met deze 2 frans sprekende belgen,we wilde een vuurtje maken dat volgens hun te dicht bij hun tent was. De heren werden zeer agresief en begonnen te dreigen met van alles. De volgende ochtend keken ze en gebaarde ze nog een beetje en we zijn toen naar de show gegaan op vagfest. aan het einde van de dag waren de beste heren al weg en hadden zij onze tent besmeurd met hun afval . Heel volwassen maar doe dat lekker als we er nog zitten. Een kleine domper op Vagfest 2008. |
|
|||
|
|||
stelletje flikkers
|
|
|||
|
|||
Kinderachtig !!
|
||||
|
||||
dat slaat gewoon nergens op... dat zijn niet kinderachtig, maar eerder peuter gedrag...
misschien kom je ze nog een keer tegen op een meeting?
|
|||
|
|||
wat een trieste actie is dit zeg !
jullie komen elkaar vast nog wel is tegen op een meeting ! misschien aangifte doen van vernieling ? gr. Martijn
|
||||
|
||||
knal dit eens op cleaned ...
|
|
||||
|
||||
wilde net zeggen. die gasten zijn zo terecht hoor.
|
||||
|
||||
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3990676
op vortex zitten ook een aantal franse belgen, zoals de gasten van wolfsburgstore.
|
||||
|
||||
wat een naaistreek! wij hebben er iig niks van gezien, anders had ik er wel iets van gezegd..
|
||||
|
||||
Quote:
ze zullen het wel gedaan hebben op het moment dat er bijna niemand in de buurt was...
|
||||
|
||||
Wat kinderachtig zeg...
|
||||
|
||||
Te triest voor woorden .....
|
|||
|
|||
ik heb het op cleaned gepost in topci van vag fest
erg om te horen dat niet iedereen met goede gedacht naar het treffen komt |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heeeel zielig. Nou heb ik sowieso al geen hoge pet op van Walen...Zit veel in Belgie voor werk en ik snap af en toe best dat sommige Vlamingen van Wallonie af willen.
|
|
||||
|
||||
Stonden die twee niet ook op de MIVW meeting? Vooraan tegenover de stands voor de parkeerdecks?
|
||||
|
||||
Hier word ik nou echt ziek van, zulke lui.
Dan durf je!!! Als er niemand van jullie bij is. Heb je niet een foto van die gasten toevallig, even plaatsen dan ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zijn ze volgend jaar vast niet weer welkom
|
||||
|
||||
Kijk maar eens naast de auto van Wytse links boven op de foto. Dat waren in ieder geval ook Belgen.
|
|||
|
|||
laat die alvast die lange rit maken om dan aan de ingang te zeggen
"keer maar terug naar huis jullie komen er niet in" |