|
||||
|
||||
na 100 meter beroerd lopen??
hallo mensen
een kamaraad van mij heeft een cabby uit 88 gekocht nou wil het verhaal als hij er 100 meter mee rijd stopt hij er mee dan wacht je ff start je hem weer en na 100 meter is hij weer uit waar kan dat aan liggen het is een 1.6 8v met caberateur
|
|||
|
|||
Verstopping in de brandstofleiding
Is de vlotterkamer leeg dan stopt de motor,even wachten en er staat weer brandstof in en dan doet hij het weer 100m |
|
|||
|
|||
na 100 meter hard lopen vind ik dat nog netjes ik zou na 50 meter al klote lopen hahah
sorry |
|
|||
|
|||
nee nu even ontopic
je moet even de kap van de cab, afhalen en dan starten en goed gas geven en en dan je hand er boven op leggen dan zuigt ie mooi schoon en dat een paar keer je hand er wel weer afhalen anders slaat ie af. probeer maar eens mvg |
|
||||
|
||||
Kijk eerst eens hoe het brandstoffilter er uit ziet.. Als die ranzig en verstopt is, dan krijg je sowieso niet voldoende in de carb.
Als je de methode hierboven gebruikt zuig je de verstopping(en dus de viezigheid) richting je carb, iets wat je niet wilt. De beste manier is om alle leidingen richting de tank door te spuiten, of de leiding bij de tank loshalen en bij de carb en dan in zijn geheel met perslucht door te spuiten.